Ik heb al een paar contact gehad met KPN over de PlayStation controle en plus abonnement.
"Problemen met leveringen" a fijn netjes gewacht.
Helaas kreeg ik net te horen dat, het allemaal op is en dat ik ook geen code krijg "KPN callcenter"
Ik ben een gamer die vanwege deze actie naar KPN is overgestapt.
Toen ik begon over een vergoeding was dat niet mogelijk.
Wat moet ik nu doen??
Ik las dat andere wel een tegemoetkoming kregen.
Ik ben nu echt zwaar teleur gesteld en ik hoop dat jullie toch nog voor mij wat kunnen betekenen.
Beantwoord
Ik voel mij gedupeerd 😔 PlayStation actie
Beste antwoord door Alex van KPN
Hi Hippiesabotage, welkom op het forum. Uiteraard kan ik iets voor jou betekenen. Ik ga de desbetreffende afdeling aansturen om te kijken wat de mogelijkheden zijn. Mag ik nog wel weten wanneer je de code hebt verzilverd? Op welke datum was dat?
Bekijk origineelDit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.