Beantwoord

Ik wil de monteursafspraak voor donderdag annuleren, maar dat kan niet?

  • 22 January 2024
  • 7 reacties
  • 138 keer bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Wil voor ko,ende donderdag mijn afspraak annuleren maar mag volgend de klantenservice niet.

Is een verplichte afspraak kan dus niet

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 24 January 2024, 09:27

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @mimarron ,

Als annuleren niet mag, dan staat de monteur donderdag bij jou op de stoep. 

Reputatie 1
Badge +1

Vreemde zaak waarom zou je niet mogen annuleren..

Probeer t netjes te regelen maar op de een of andere manier ...vreemd 

Reputatie 1
Badge +1

Heb verhog8ng van snelheid aangevraagd, maar dit moet een monteur doen , oke ..maar komt ff niet uit dus wil netjes annuleren en zelf ergens een afspraak maken weer

Schijnt niet te mogen inderdaad van service desk ??? Snap er niks van 

Nu andere datum Finland en ga deze keer op keer verzetten dan. ..als je niet mag annuleren maar wel mag verzetten tot oneindig dan maar 

Reputatie 7

Hoi @mimarron, als de monteur verplicht is voor de wijziging betekent dat dat de wijziging zelf niet doorloopt zonder dat de monteur komt. Met de gegevens in je profiel heb ik even gekeken naar de status en zo te zien is de monteur nu wel geannuleerd. Die zal morgen niet meer komen dus.

Ik heb aangegeven dat de monteur niet langs hoeft te komen. Maar krijg nou weer een herinneringsmail van de kpn dat de monteur woensdag langs komt. Lijkt me niet nodig bij het verhogen van de internet snelheid. Blijkbaar hebben meerdere mensen hier last van dat ze de afspraak niet kunnen annuleren. Graag monteur afspraak annuleren. 

Ik heb aangegeven dat de monteur niet langs hoeft te komen. Maar krijg nou weer een herinneringsmail van de kpn dat de monteur woensdag langs komt. Lijkt me niet nodig bij het verhogen van de internet snelheid. Blijkbaar hebben meerdere mensen hier last van dat ze de afspraak niet kunnen annuleren. Graag monteur afspraak annuleren. 

Zowel bij koper (DSL) als bj glasvezel (FttH) kan ee monteur noodzakelijk zijn.

Als je bij koper naar een hogere snelheid gaat, kan het pairbonding worden, daarvoor is in de centrale (kast) een aanpassing nodig en bij jou thuis d,m,v, een andere kabel, een aanpassing van het IS/RA-punt en/of een vervanging van een modem.

Bij glasvezel kan het nodig zijn dat de glaskast vervangen moet worden om de hogere snelheid aan te kunnen.

Dus de monteur gewoon laten komen @Remco Li 

Gaat het om glasvezel om om koper?

 

Ik heb aangegeven dat de monteur niet langs hoeft te komen. Maar krijg nou weer een herinneringsmail van de kpn dat de monteur woensdag langs komt. Lijkt me niet nodig bij het verhogen van de internet snelheid. Blijkbaar hebben meerdere mensen hier last van dat ze de afspraak niet kunnen annuleren. Graag monteur afspraak annuleren. 

Zowel bij koper (DSL) als bj glasvezel (FttH) kan ee monteur noodzakelijk zijn.

Als je bij koper naar een hogere snelheid gaat, kan het pairbonding worden, daarvoor is in de centrale (kast) een aanpassing nodig en bij jou thuis d,m,v, een andere kabel, een aanpassing van het IS/RA-punt en/of een vervanging van een modem.

Bij glasvezel kan het nodig zijn dat de glaskast vervangen moet worden om de hogere snelheid aan te kunnen.

Dus de monteur gewoon laten komen @Remco Li 

Gaat het om glasvezel om om koper?


Bedankt voor de reactie het gaat inderdaad om mijn koper aansluiting. Dan moet de afspraak maar gewoon doorgaan 👍🏻.

 

Reageer