Beantwoord

Ik wil deze oude PTT kast uit mijn muur laten verwijderen

  • 1 April 2024
  • 21 reacties
  • 526 keer bekeken

Hi! Er zit aan de zijkant van onze woning een oude ptt kast. Graag zouden we de apparatuur laten verwijderen zodat we de binnenkant van het kastje ook kunnen isoleren.

icon

Beste antwoord door Ik_Combineer 2 April 2024, 02:13

Bekijk origineel

21 reacties

Even bellen met 0800 0150 onder kantoortijd @MdeBruin31 , zij kunnen zeggen of de kast bnog actief is of niet. Zorg wel dat je de nodige relevante info bij de hand hebt.

Reputatie 4
Badge +4

Ziet er niet uit als iets wat van KPN is, is namelijk ook vrij makkelijk te openen met een simpele vierkant sleutel.

Reputatie 7
Badge +21

Daar zou wel eens een Stap 58 kast achter verborgen kunnen zitten @DaveA , zoals op deze foto uit een eerder topic op het forum. Met daarop uiteraard een hangslot 😉.

 

Reputatie 4
Badge +4

Zit gewoon een pareltje achter verstopt haha, nooit tegengekomen zo!

Reputatie 7
Badge +12

Ik weet eigenlijk wel 100% zeker dat dit een Stap58 kast is. Zoals N.N aangeeft kan je het beste bellen met 0800-0150. Maar wanneer jouw buurt niet enkele jaren geleden al is verglaasd zullen ze er weinig aan kunnen doen.

@DaveA welkom op ‘t forum collega 😁

Reputatie 4
Badge +4

Thanks @Ik_Combineer 😉

Reputatie 7
Badge +20

Kom je er een beetje uit zo @MdeBruin31? 😊

Kom je er een beetje uit zo @MdeBruin31? 😊

Helaas heb ik gebeld met het genoemde telefoonnummer en kunnen zij mij niet verder helpen.

Reputatie 4
Badge +2

want ? hij wordt nog gebruikt, ? ze kennen deze kast niet ? 

want ? hij wordt nog gebruikt, ? ze kennen deze kast niet ? 

Ze geven aan dat ik hiervoor niet ben hen moet zijn.. moet kpn een mail sturen. Dus even uitzoeken welk mailadres..

Reputatie 7
Badge +24

Dit heb ik meer op het forum gelezen. Maar volgens mij zijn hun wel degelijk de partij die er over gaat.

Reputatie 6
Badge +5

hopelijk kan een kpn moderator hierin nog wat betekenen, @Ik_Combineer hoe zit dit nu , bellen helpt blijkbaar niet 

Iemand enig idee wat het mailadres van kpn is? Kan op de website hier niks over vinden..

 

Dank!

Iemand enig idee wat het mailadres van kpn is? Kan op de website hier niks over vinden..

 

Dank!

KPN kun  je niet mailen, dat nummer 0800 0150 is echt het enig goede nummer dat je moet bellen voor dat soort zaken. @MdeBruin31 

 

Reputatie 6
Badge +5

Iemand enig idee wat het mailadres van kpn is? Kan op de website hier niks over vinden..

 

Dank!

KPN kun  je niet mailen, dat nummer 0800 0150 is echt het enig goede nummer dat je moet bellen voor dat soort zaken. @MdeBruin31 

 

blijkbaar helpt bellen niet 

Reputatie 7
Badge +12

En toch is dat wel de juiste weg. Hun kunnen een ticket aanmaken voor onze netwerkbeheerder om na te gaan of deze kast nog in gebruik is. 

Reputatie 6
Badge +5

En toch is dat wel de juiste weg. Hun kunnen een ticket aanmaken voor onze netwerkbeheerder om na te gaan of deze kast nog in gebruik is. 

dan nog maar een keer bellen en hopen dat TS nu wel geholpen wordt 

Het topic Ik wil deze oude PTT kast uit mijn muur laten verwijderen is beantwoord door Ik_Combineer.

Aha, de kast is weg dus ?
Hoe ging dat, ik ben benieuwd.

Reputatie 7
Badge +21

Dat betwijfel ik, maar de vragensteller is wel de juiste weg gewezen → 0800-0150.

Daarmee is het topic aangemerkt als beantwoord.

Reputatie 6
Badge +5

@MdeBruin31 is het nu gelukt?

Goedemorgen allen,

 

Dank voor alle hulp! Uiteindelijk is dit nummer inderdaad wel correct en heeft iemand mij nu goed geholpen. Moet een mail sturen en dan wordt het doorgezet naar de netwerkbeheerder. 
 

Groet! 

Reageer