Beantwoord

Ik wil een e-mail sturen naar KPN over een foutieve ingangsdatum

  • 28 June 2021
  • 1 reactie
  • 131 keer bekeken

Ik wil graag een mail sturen naar de klantenservice ivm foutieve ingangsdatum abonnement (welke ik niet kan verzetten naar een passende andere datum via de link), maar het blijkt onmogelijk om een mailadres te achterhalen via de website en MijnKPN. Alle mails die ik tot dusver ontvangen heb zijn ‘no reply’-mails. Ook kan ik de chatfunctie niet achterhalen. Ben hier tot mijn grote frustratie al een uur mee bezig. Weinig klantvriendelijk.

Is er een mailadres vd klantenservice of een andere manier om via de website / mijnKPN een bericht te versturen naar de klantenservice? 

icon

Beste antwoord door HansaanZet 30 June 2021, 16:04

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

@CvO73 Klantenservice heeft geen mailadres. U kunt het beste bellen via 0800-0402 gratis nummer of een chat starten via Contact en klantenservice | KPN. Klik hier ( in uw geval) op administratie, dan naar beneden scrollen en klik op "ik heb een andere vraag of wil graag contact", In het midden van die pagina is de chat.