Vraag

Ik wil graag binnen 14 dagen terug naar mijn oude abonnement maar dat kan niet zegt men

  • 2 January 2021
  • 6 reacties
  • 107 keer bekeken

We zijn deze week op advies van de KPN-klantenservice overgestapt naar Hussel Internet 50 Mbit/s icm Sneller Internet Buitengebied via een 4G-modem. Daarvoor had ik een Telfort abonnement dat €10 goedkoper is per maand. Ik gaf in het gesprek al aan dat ik niet verwachtte dat dit ging helpen omdat we hier bijna geen 4G bereik hebben omdat we hier in een bos zitten met een oude telefoonlijn. Ik heb toen expliciet gevraagd of ik er ook weer vanaf kon als het niet bleek te helpen en het internet niet sneller werd. Daarop antwoordde de medewerker dat ik het altijd binnen 14 dagen weer terug zou kunnen draaien. Gister alles geïnstalleerd en het blijkt inderdaad dat de modem nergens in huis een 4G signaal opvangt en het dus niet helpt. Toen ik belde om te zeggen dat ik het graag terug wil draaien en de 4G-modem terug wil sturen, kreeg ik opeens te horen dat dit niet kan en dat ik dus vast zit aan dit duurdere abonnement. Ik vind dit niet kunnen en wil graag gewoon terug naar mijn oude abonnement of €10 korting per maand op het nieuwe. Ik vind het prima als men van de oude abonnementen af wil maar niet op deze manier en door mij de kosten daarvan te laten betalen. Hoe kan ik dat alsnog wel regelen?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Heeft u hier al gekeken, wellicht staat hier uw antwoord:

 

https://www.kpn.com/service/administratie/bestelling/annuleren-of-wijzigen.htm#/ser-bestelling-annuleren-wijzigen/ser-bestelling-annuleren-wijzigen-annuleren-welk-product-thuis

Reputatie 4
Badge +6

Hoi @Roderik S

 

dat is natuurlijk niet de bedoeling. Kan me goed voorstellen dat je even aan de bel trekt. Sorry trouwens dat ik nu pas kan reageren. Heb je nog wat gehad aan de link die @Maurice85 stuurde? Wellicht het handigste om ons in dit geval even te bellen op 0800-0402. Dan kunnen we sneller schakelen en kijken wat de mogelijkheden zijn. Ik hoop dat je hiermee verder kunt!

Beste Loes,

 

dank voor je bericht. Ik heb op 2 januari via de chat contact gehad met jouw collega Sander. Hij ging zorgen dat ik €10 per maand korting zou gaan krijgen waardoor mijn kosten niet omhoog zouden gaan. Hij zei dat dit binnen 5 werkdagen geregeld zou worden. Ik heb er nog iets over gehoord en zie het ook niet terug in MijnKPN. Kan jij misschien zien of het inderdaad geregeld is? Dank alvast voor je reactie en fijne dag! Roderik

Reputatie 4
Badge +6

Ik kan altijd even mee kijken @Roderik S. Zou je in dat geval je profiel willen aanvullen met gegevens? Als je een seintje geeft als dat gebeurd is dan ga ik voor je aan de slag!

Goedemorgen Loes, ik heb mijn profiel aangevuld.

Reputatie 4
Badge +6

Ik heb je een privébericht gestuurd @Roderik S