Beantwoord

Ik wil graag mijn Telfort factuur (van de afgelopen 12 maanden) downloaden

  • 27 October 2020
  • 2 reacties
  • 32 keer bekeken

Beste,

Voor mijn Telfort thuis zou ik graag mijn facturen van de afgelopen 12 maanden willen downloaden, maar deze krijg ik online niet te zien. Het lukt mij ook niet om dit product te koppelen aan mijn account. Het lijkt erop dat KPN mijn Telfort klant-ID niet herkent. Dus ik kan mijn Telfort ID niet direct op MijnKPN gebruiken.

Op de Telfort site wordt verwezen naar de KPN site en kan ik het niet meer vinden. 
vriendelijke groet

Alexandra

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 2 November 2020, 14:57

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7

Hoi @AlexandraD, welkom bij ons op het forum en welkom bij KPN. Het koppelen van jouw producten lukt niet begrijp ik, maar je zegt ook dat het Telfort ID niet wordt herkend. Betekent dat dat het inloggen op MijnKPN ook niet lukt? Als dat zo is kan je een nieuwe KPN ID aanmaken, daarna kan je naar de product pagina gaan om jouw pakket te koppelen. Lukt het dan wel om het te koppelen en je facturen in te zien?

Reputatie 7

Ik heb geen bericht meer van je gezien @AlexandraD, is het nog gelukt om de facturen in MijnKPN te vinden?