Beantwoord

Ik wil graag Wifi op mijn sloep

  • 27 July 2021
  • 6 reacties
  • 73 keer bekeken

Ik wil graag WiFi op mijn sloep ?

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 28 July 2021, 10:24

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Hallo @Philip23 , dan maak je van je mobiel een wifi hotspot.

Reputatie 7
Badge +19

Goedemorgen @Philip23, zoals JanD al aangeeft kun je dan ervoor kiezen om van je telefoon een mobiele Hotspot te maken. Tevens is het een optie om een losse mifi router te kopen met daarin een simkaart met een data abonnement. 

Dank voor je advies. Kan dat in combi met mijn huidige kpn gsm abonnement. Welke mini router heb je daar advies voor. Bvd

Reputatie 7
Badge +24

Data-only simkaart bestellen:

https://shop.kpn.com/mobiel/mobiel-internet/

Als je thuis ook internet hebt van KPN en je kiest voor 1 GB data, dan kost het je dus 5 euro per maand. Vanaf je mobiele abonnement kun je extra data delen naar deze data-only simkaart. Met een unlimitid abonnement kun je bijvoorbeeld 50 GB delen.

Reputatie 7
Badge +19

KPN heeft er enkele in het assortiment op de webshop: mobiele wifi routers. Verder zijn ze er in vele soorten en maten. Neem bijvoorbeeld een kijkje bij Coolblue @Philip23 

Hallo @Philip23 , de website die @Jeroen_dB opgeeft is de zakelijke website, dus de prijzen zijn exclusief 21% BTW