Beantwoord

Ik wil me ipaddress veranderen

  • 20 April 2020
  • 5 reacties
  • 142 keer bekeken

Ik wil me ipaddres veranderen zodat de gene niet me locatie kan opzoeken en me naam ect
want ik vind het heel vervelend om elke keer geddosd te worden en ik kan er gewoon niet tegen kan iemand mij helpen???  

icon

Beste antwoord door MachielAtsma 21 April 2020, 08:59

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Hallo @Mehmet030 , kPN geeft nooit andere IP adressen ter vervanging van de huidige.

Je zult het met de persoon of bedrijf in kwestie moeten oplossen of aangifte doen.

Succes.

 

 

Reputatie 4
Badge +5

Als de gene jou kan zoeken op naam. 
 

begin dan jezelf niet of weinig openbaar te zetten denk aan fb fora en andere denkbare sites op naam zoeken is heel makkelijk. 
Ddos op personen is echt heel klein omdat winst klein is voor de gene. In dat geval word er dan ook misbruik van je lijn gemaakt maak dan melding bij abuse team van KPN. Kan ook voor afsluiting van verbinding kosten. Als kpn vreemde dingen opmerkt op je lijn. Maar de kans is echt klein. Dat jij geddosd word. 

Reputatie 7
Badge +24

Hoi Mehmet, welkom hier. 

Een nieuwe IP zal inderdaad niet lukken, ook met een nieuwe zal hetzelfde gebeuren als je weer doorgaat daar. VPN misschien een idee zodat je eigen verbinding niet wordt aangevallen? 

Aangifte is een mogelijkheid maar dat is een kwestie van lange adem.

Reputatie 4
Badge +5

VPN ja kan moet op alles installeren telefoon laptops pc’s tablets enz je kan niet een vpn in modem installeren wat dan alle apparaten gebruik maken. Bij alle vpn moet je best beteken voor meer dan 2 apparaten. 
of zet router met vpn achter de experiabox 

aangifte doen op bassis van vermoeden want je moet wel kunnen aantonen wie wat hoe. Zeggen dat dat je word gedosd hij topicstarter zegt

“ zodat de gene niet me locatie kan opzoeken en me naam ect
want ik vind het heel vervelend om elke keer geddosd te worden”

 

Hier uitleg ddos

dit moet je echt hard hebben in je aangifte 

 

Reputatie 7
Badge +24

Ik volg je volledig, vandaar dat ik ook aangaf dat het lastig wordt wat aangifte betreft.