Beantwoord

Ik wil opzeggen

  • 2 February 2020
  • 4 reacties
  • 60 keer bekeken

Bij deze wel ik op zeggen 

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Susan_ 4 February 2020, 19:48

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Goedenavond @Mienhoncoop, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Wat jammer om te horen dat je weg wil bij KPN. Heeft dit een specifieke reden, iets waar we misschien nog bij kunnen helpen?

Wat betreft het opzeggen, dit kan op meerdere manieren. Via 0800-0402 (inspreken: 'opzeggen'), onze LiveChat functie en je kan de opties online vinden.

Mocht ik je nog van gedachten kunnen veranderen, dan hoor ik het graag!

Badge +12

Goedenavond @Mienhoncoop, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Wat jammer om te horen dat je weg wil bij KPN. Heeft dit een specifieke reden, iets waar we misschien nog bij kunnen helpen?

Wat betreft het opzeggen, dit kan op meerdere manieren. Via 0800-0402 (inspreken: 'opzeggen'), onze LiveChat functie en je kan de opties online vinden.

Mocht ik je nog van gedachten kunnen veranderen, dan hoor ik het graag!

 

En dan nog de vraag wat ze wil opzeggen. Misschien werkt ze bij KPN en wil ze haar baan opzeggen :yum:

Reputatie 7
Badge +24

Goedenavond @Mienhoncoop, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Wat jammer om te horen dat je weg wil bij KPN. Heeft dit een specifieke reden, iets waar we misschien nog bij kunnen helpen?

Wat betreft het opzeggen, dit kan op meerdere manieren. Via 0800-0402 (inspreken: 'opzeggen'), onze LiveChat functie en je kan de opties online vinden.

Mocht ik je nog van gedachten kunnen veranderen, dan hoor ik het graag!

 

En dan nog de vraag wat ze wil opzeggen. Misschien werkt ze bij KPN en wil ze haar baan opzeggen :yum:

Intern bestaat er een knop, 'Vrijwillig ontslag’. Of iets in die richting ;) 

@Mienhoncoop Is het inmiddels gelukt? 

Reputatie 7
Badge +21

@Mienhoncoop, we hebben geen reactie meer gehad. Kan je aangeven of we je hier nog bij kunnen helpen of heb je één van onze collega's inmiddels gesproken?

Reageer