Vraag

Ik wil weer diensten bij KPN maar heb deze nog niet.

  • 15 January 2022
  • 10 reacties
  • 102 keer bekeken

Reputatie 1

Op 17 januari 2022 zou ik weer abonnee worden bij KPN. In october vorig jaar kreeg ik in een bui van bezuinigingswoede het idee om over te stappen naar een goedkopere provider en dat is eigenlijk tegen gevallen, dus heb ik me weer aangemeld bij KPN. Ik had afgelopen week al de nodige spullen verwacht maar niets gekregen, ook geen email. Dus heb ik maar gebeld, ik werd redelijk geholpen, maar uiteindelijk sta ik nog met lege handen. Er zou iets zijn met het programma en daar hadden ze de leverancier voor nodig om dit te herstellen. Voor mij moeilijk te begrijpen, maar dat ligt aan de leeftijd denk ik. Het enige wat ik wil weten is wanneer kan ik weer gewoon via KPN tv kijken en internetten en bellen, Maar dat moest ik maar opzoeken op de site was het antwoord. Als ik nu inlog op de KPN site kom ik steeds op mijn oude account terecht en daar staat dus niets nieuws in. Ik ga niet opnieuw bellen, maar probeer het via deze weg eens. Alvast dank voor hulp.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Hoi @Rdint . Zo te zien is jouw abonnement opgeheven omdat je bent overgestapt naar Youfone.

Is dit bij jou bekend? 

Reputatie 1

Staat ook vermeld in mijn bericht. Vorig jaar oktober overgestapt naar Y en nu weer terug naar KPN.

Reputatie 7
Badge +24

Heb je wel een bevestiging gekregen van je abonnement bij KPN? Ik zie namelijk niet dat je weer klant ons bent geworden. 

Ik hoor graag van je. 

staat misschien nog @Rdint zijn oude klantnummer in het profiel?Moet hij dat dan niet aanpassen?

Reputatie 1

Beste Alex,

Ja, ik heb 16-12-21 een bevestigingsmail gekregen met contract en voorwaarden e.d. In het schrijven van de mail staat dat geplande datum 17-1-22 zou zijn en ik werd natuurlijk bedankt voor de bestelling. Maar ik denk dat dat het probleem is waar jij tegenaan bent gelopen. Toen ik belde moesten ze ook een tijdlang zoeken en was hij verbaasd dat er nog niets gebeurd was (iets met status?). Mail was “ondertekend”met : team KPN.

Reputatie 7
Badge +24

Wat gek! De oplossing in vrij simpel: een nieuwe bestelling plaatsen. Zou je dit willen doen en voor de zekerheid hier een bericht willen plaatsen als dat is gedaan? 

Dan kunnen wij kijken of het goed is doorgelopen. 

Reputatie 1

 

Als ik een nieuwe bestelling plaats, hoe zit het dan met:

De bestelling die nu loopt?

De afspraken die gemaakt zijn?

Reputatie 1

Beste Alex,

Heb je nog suggesties, ideeen, oplossing? Je was denk ik wel op de goede weg, maar ineens ben je gestopt. 

vr.groeten,

Rob.

Je verbinding is in oktober door Youfone overgenomen. Ik zie daarna wel een nieuwe bestelling maar die lijkt niet goed doorgekomen. 

Je kunt nu twee dingen doen: Een nieuwe bestelling plaatsen of bellen met 0800 0402 en ‘annuleringen’ inspreken. Wellicht kunnen zij een vergelijkbare order voor jou plaatsen. 

Reputatie 1

Beste Erwin e.a.

 

Ik heb net gebeld en na mijn verhaal werd ik doorverbonden met afd. verkoop. Er staat nu een nieuwe bestelling voor mij in jullie systeem, ik moet alleen een maand langer geduld hebben. In elk geval wil ik een ieder bedanken die hierover meegedacht en geholpen hebben.

 

vr.groeten,

Rob.