Vraag

ingangsdatum abonnement

  • 10 October 2020
  • 3 reacties
  • 632 keer bekeken

Vandaag zijn wij verhuisd naar onze nieuwe huis. Ik ben van Ziggo overgestapt naar KPN omdat wij op het nieuwe adres enkel glasvezel hebben.  Ik heb augustus een hussel pakket afgesloten en vastgelegd dat het abonnement vanaf 9 oktober in kan gaan. Dit is ook per mail bevestigd. Paar weken later telefonisch contact gezocht met de klantenservice om de monteur vast te leggen, alles geregeld zou je zeggen. Vorige week werd ik gebeld dat de monteur niet goed was vastgelegd en er zou niet eerder dan 15 oktober een monteur langs kunnen komen! mmm, ik was er toch op tijd bij! Ik zou een paar dagen voordat het abonnement in zou gaan een start pakket toegestuurd krijgen en ik heb afgesproken dat ik in eerste instantie zelf een poging zou doen om de router en tv ontvangen aan te sluiten, kan niet ingewikkeld zijn. Vandaag ons nieuwe huis betrokken en het modem en de tv ontvangen aangesloten. Verbinding gemaakt met internet en wat toen: melding dat het abonnement nog niet actief is! Klantenservice gebeld, 2 medewerkers gesproken, een half uur verder en met name in de wacht gestaan. Meneer, uw abonnement gaat 13 oktober in, dit kan niet eerder! Pardon? ik heb alles aangesloten en de bevestiging dat mijn abonnement per 9 oktober ingaat!! Jullie kunnen dit toch aanpassen? Druk op de knop? Nee meneer, zo werkt dat niet. Paar dagen druk geweest met de verhuizing en nu pas vanaf midden volgende week televisie en internet. Fijne kennismaking met KPN, balen dat we hier geen kabel hebben!

 

Meerdere personen hiermee van doen gehad? Kan toch niet ingewikkeld zijn het signaal door te geven. Te triest voor woorden.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Welkom op het forum @ingangsdatum abonnement, hoewel de aanleiding minder leuk is :slight_frown: Het is inmiddels 13 oktober geweest, is alles nu naar wens aangesloten en is het allemaal gelukt met de verhuizing?

Hoe dan ook niets zo'n fijn begin bij KPN, dat ben ik helemaal met je eens. Het kan diverse redenen hebben dat een oorspronkelijk geplande leverdatum niet gehaald wordt, je mag er in ieder geval van uit gaan dat dit een goede reden zal hebbe. Het levert ons niks positiefs op om klanten teleur te stellen :wink: Zou je je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dan kijk ik even met je mee!

Hallo Maja,

Het is uiteindelijk niet 9 en 13 maar 15 oktober geworden. Inmiddels werkt alles maar de aanloop was niet bijzonder professioneel en sterk!

Reputatie 7
Badge +20

Hmm, nog later dus :slight_frown: Fijn dat alles nu werkt maar dit verdient absoluut niet de schoonheidsprijs!

Ondanks deze nare start, wel veel plezier gewenst met je nieuwe KPN abonnement en veel geluk in het nieuwe huis :blush: