Beantwoord

Ingangsdatum nieuw internet/tv abonnement

  • 10 March 2020
  • 5 reacties
  • 1062 keer bekeken

Beste,

 

Ik heb bij jullie een nieuw abonnement (tv/internet) aangevraagd zaterdag 29 februari  en ik zag toen dat de activatiedatum op donderdag 5 maart was. Maar ik krijg gister een mailtje dat vanaf 1 april de verbinding gereed zou zijn.

Mijn vraag is nu wat de activatiedatum inhoud omdat de verbinding pas 1 april gereed is.

 

icon

Beste antwoord door Paul van KPN 11 March 2020, 13:09

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hi @kenneth_lr , een goedenavond! Goed dat je jouw vraag hier stelt :blush:

Ik snap dat je op zoek bent naar wat verduidelijking wat betreft de ingangsdatum van jouw abonnement. In principe is de gereedmelding van je lijn / verbinding het seintje dat je kan aansluiten en je abonnement ingaat. We hebben ongeveer 2-3 weken nodig om de verbinding gereed te maken en alles administratief te regelen. Aanvragen op 29 februari en gereed op 5 maart is wel heel erg snel.. Was 5 maart niet jouw wensdatum, en hebben wij geconstateerd dat dit niet mogelijk is en dit verplaatst? Verplaatsen kan voorkomen helaas, door omstandigheden.

In ieder geval, ik kijk graag met je mee wat nu de exacte datum zal gaan zijn. Hiervoor heb ik wel wat gegevens nodig. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en evt. ontvangen klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. Geef even een seintje wanneer dit gelukt is, dan zoek ik het voor je uit!

Hoi @Susan_ ,

 

Ik heb mijn forum profiel bijgewerkt

Reputatie 7
Badge +25

Hi @kenneth_lr. Ik reageer even aangezien Susan er vandaag niet is.

Ik heb de bestelling bekeken en de opleverdatum is 01-04-2020. Dat betekent dat je vanaf die datum alles kan gaan aansluiten, en dat het ook daadwerkelijk gaat werken.

Waarom jij 05-02 te zien kreeg durf ik eerlijk gezegd niet te zeggen, maar nu weet je wel waar je aan toe bent. Als er nog meer vragen zijn, stel ze gerust.

Hi @Paul_ ,

 

Bedankt voor je reactie, ik ben bij deze voldoende geholpen.

Reputatie 7
Badge +25

Top!

Reageer