Beantwoord

inloggen v10A lukt niet

  • 15 August 2020
  • 3 reacties
  • 130 keer bekeken

ik kan niet inloggen op de experia V10A

Zowel via mijnmodem.kpn.nl als via 192.168.2.254 lukt het niet 

 

Ik krijg dit te zien.

Terwijl mijn tijd hier op staat 

 

icon

Beste antwoord door RBxx 15 August 2020, 17:06

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @eddypatricia je bent niet de enige.

Zie dit topic: https://forum.kpn.com/internet-9/kan-mijn-experia-box-v10a-niet-benaderen-certificaat-is-3-7-20-verlopen-502491

Beste,

 

Klopt. Echter, gaat dit over het verlopen certificaat. 

Hier gaat het over dat de tijd niet klopt met die van de experiabox..

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @eddypatricia  Het lijkt me een ongelukkige vertaling Engels → Nederlands.

De tijd klopt niet met de datum/tijd van het certificaat.   “Lost in translation” zo te zeggen.

NET::ERR_CERT_DATE_INVALID  duidt ook bij jou op een verlopen certificaat.