Beantwoord

inplannen afspraak monteur

  • 30 April 2020
  • 3 reacties
  • 87 keer bekeken

Beste KPN,

 

Ik probeer via internet een afspraak in te plannen voor een monteur die mijn internet en tv aansluit, echter de agenda geeft al een week een foutmelding. Kunnen jullie met mij contact opnemen voor het maken van een afspraak?

 

Alvast bedankt,

Sander Hendriks

icon

Beste antwoord door Hendrikssan 6 May 2020, 19:09

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Hoi @Hendrikssan . Welkom op het forum.

Excuus voor dit late antwoord. Het is momenteel erg druk op het forum.

Is het ondertussen gelukt om een afspraak in te boeken? Zo niet, kun je je profiel invullen en mij hier vervolgens een seintje geven?

Ja gelukt

Fijn. Mocht je andere vragen over de diensten hebben, stel ze gerust.