Beantwoord

Instabiele wifi

  • 3 October 2020
  • 6 reacties
  • 72 keer bekeken

Onze wifi is instabiel. Het valt weg, of is erg traag, of is snel/goed. Di maakt het erg lastig TV te kijken, te video conferencen, of gewoon normale dingen te doen via inernet, omdat je er niet op kunt vertrouwen. De online hulp van KPN is ook een grote grap, zogenaamd van afstand testen… en dan de modem instellingen van afstand aanpassen. Ik geloof er niks van. Maar dan willen ze wel 50 euro om een monteur te sturen om te kijken wat het zou kunnen zijn.

icon

Beste antwoord door Joep1965 3 October 2020, 11:25

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Badge +19

Die wifimanager werkt prima mits je het zorgvuldig doet. Vaak krijg je bij slecht Wi-Fi gratis experia wifi's gratis die bekabeld aangesloten op de experiabox. Goed Wi-Fi is natuurlijk in ieder huis mogenlijk ervan uitgaande dat het binnenkomende signaal goed is. Maar je moet er wel wat voor doen en het kost geld.

Hi @Joep1965 klopt niet. Ik hed de diagnose zeker 10 jkeer gedaan. zonder resultaat. Na heel lang zoeken en proberen heb ik contact kunnen leggen met KPN, en inderdaad er is een fout ergens in het netwerk en nu gaan ze kostenloos een monteur sturen.

Badge +19

Fijn dat het toch gelukt is om de oorzaak te vinden. Komt vast goed!

Reputatie 7
Badge +30

Ha @Tirso, welkom! Fijn dat je een monteur gaat krijgen! Mochten wij daarna toch nog iets voor je kunnen doen, weet je ons te vinden.

Hi Marcia, bedankt voor he bericht. Een contructieve tip. Op de website wordt je altijd eerst naar de online hulp gestuurd. Als dit niet werkt wordt er een moneur a 50 Euro voorgesteld. Dit is volgens mij niet correct. Nadat ik een live chat heb gevoerd, werd het probleem ontdekt en word er nu idd een monteur kostenloos gesuurd.

Reputatie 7
Badge +30

Ga ik intern doorgeven, bedankt!