Installateur niet geweest

  • 19 January 2021
  • 16 reacties
  • 157 keer bekeken

Zwaar gefrustreerd als nieuwe klant van KPN. De installatie zou gisteren plaatsvinden, installateurs niet geweest, niets meer gehoord. Ik heb een bevestiging per email. Er is geen enkele goed emaniet OM IN CONTACT TE TREDEN MET KPN...wie kan ik vertellen dat de installateurs niet zijn geweest? Wie kan ik vertellen dat ik wil opzeggen...er is geen enkele mogelijkheid tot contact. Hopeloos. Mij zien ze niet meer bij KPN.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

16 reacties

Badge +19

Vrijwel zeker pakt een moderator dit straks op. Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze meteen voor je aan de slag.

Ja, dat is een ander probleem. Ik heb noveen klantnummer. Bij de bevestiging zat alleen een soort bestelcode met letters en cijfers. Heb ik over gebeld. Ze zeiden dat mijn klantnummer pas bij installatie wordt gegeven

Reputatie 7
Badge +15

@MarlouvanParidon Welkom op het forum. 

Wat super vervelend dat de monteur niet is geweest. Ik controleer graag voor je of ik hiervoor de reden kan achterhalen. 

Zou je daarom voor mij je forumprofiel willen invullen met in ieder geval je postcode en je huisnummer en het hier kunnen laten weten als dit gelukt is? 

Dan kan ik je gegevens er bij pakken en uitzoeken hoe dit zit. 

Hallo Rutger, zojuist gedaan. waarom moeten dit soort dingen op een forum dat voor iedereen zichtbaar is? Waarom heeft KPN geen chat? Marlou. 

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @MarlouvanParidon! Natuurlijk hoeft jouw vraag niet verplicht op het forum gesteld te worden. Normaliter kun je via onze website chatten of bellen via 0800-0402. Het forum is vooral bedoelt voor vragen waarbij klanten klanten kunnen helpen, daarom verloopt de discussie publiekelijk. Jouw privé gegevens zijn enkel zichtbaar voor de moderators. Jouw vraag is natuurlijk een stuk persoonlijker en vraagt de hulp van een KPN medewerker, daarom pakken wij moderators dit voor jou op. Zal ik voor je aan de slag, of zoek je liever via een andere manier contact voor een privé gesprek? 

Beste Hanna, ik heb vandaag gebeld met 0800-0402 en kreeg een medewerker die me vertelde dat de installatie 2 weken geleden bij mij gedaan was?! En daarna zei ze dat het niet mogelijk was een nieuwe afspraak te maken omdat dit om een ‘betaalde Installatie ging’ ?! Ik ga niet nog eens dat algemeen nummer bellen. Als jij me kunt helpen prima. Als ik megniamd persoonlijk kan spreken beter.

Reputatie 7

Ik snap dat dat voor verwarring zorgt, je bent nog niet aangesloten inderdaad. Ik ben voor je gaan kijken en loop tegen iets anders aan. De bestelling lijkt namelijk niet overal doorgekomen te zijn. Ik vraag dit voor je na en zodra we er meer over weten zorgen we dat jij er ook meer over weet!

hallo Jasper, ik vermoedde al zoiets. Fijn dat je ernaar wilt kijken. Marlou.

Reputatie 7

Hoi @MarlouvanParidon, ik begrijp dat de specialisten er nog mee bezig zijn. Het kan zijn dat je naar aanleiding daarvan een nieuwe bevestiging van de bestelling ontvangt. Als dat zo is heeft dat te maken met hun werkzaamheden, dat is niet dat er iets mis gaat.

Ok, dank voor je antwoord. Ik heb geen enkele verwachting meer. Ik denk niet dat het nog wat gaat worden tussen mij en KPN

Reputatie 7

Ik hoop van wel Marlou! Ik hoop dat er snel meer duidelijkheid over komt, ik hou je op de hoogte.

Vervolg op eerdere poging tot contact. Eind vorig jaar nieuw klant geworden bij KPN. Contract afgesloten voor internet + telefoon + TV. Bevestiging van installatie op 18 januari. Op 18 januari is er niemand geweest. Ik kon hierover geen telefonisch contact hebben met KPN omdat ik nog geen klantnummer heb gekregen. Vandaag is ineens mijn vast telefoonnummer door KPN overgenomen! Dat dus wel? Totdat ik gebeld wordt door iemand van KPN en de kosten van eventuele overname/telefoon abonnement via KPN heb teruggekregen, benoem ik KPN tot het aller- allerslechtst georganiseerde bedrijf wat communicatie betreft dat ik ooit heb meegemaakt.

 

Admin: naar je bestaande topic verplaatst

Reputatie 7

Hoi @MarlouvanParidon, zoals je ziet hebben we je nieuwe topic samengevoegd met je al bestaande topic. Zo houden we alles over jouw aansluiting op 1 plek en houden we het overzichtelijk. 

Eerder zei ik dat de bestelling opnieuw zou moeten worden ingevoerd, en dat het daarmee verder zou gaan. Dat is vanmorgen, ongeveer een uur voor je bericht, gedaan. Heb je daar ook de bevestiging van gekregen, of een bericht over de installatie?

Hallo Kasper, je hebt me niet eerder gezegd dat ik opnieuw moet bestellen en dat wil ik ook niet. Ik heb nog geen bericht gekregen maar ik vraag je bij deze de bestelling te cancellen. IK ben niet geïnteresseerd om klant te zijn bij KPN, tenzij ik door iemand gebeld wordt die me kan uitleggen waarom ik toch kunt bij KPN moet worden. 

Ik wil gewoon communiceren en niet via een forum.

sorry, Jasper

Reputatie 7

Dat is geen probleem hoor @MarlouvanParidon, voor mij is het het belangrijkste dat jij een pakket hebt wat werkt en bij je wensen aansluit. Natuurlijk heb ik het liefste dat dat bij ons is, maar dat kan ook bij een andere provider zijn.

Ik heb niet de mogelijkheid om een aavraag te annuleren, dat kunnen de telefonische collega's op 0800-0402. Als je daar aangeeft dat je wilt opzeggen of annuleren kom je bij de juiste afdeling uit.