Beantwoord

Installatie door monteur laten uitvoeren online inplannen

  • 7 December 2020
  • 1 reactie
  • 22 keer bekeken

 

Beste,

 

Ik krijg telkens een foutmelding wanneer ik installatiemonteur wil plannen. Ik heb al via Chrome etc geprobeerd. Verder heb ik ook telefonisch contact proberen opnemen met jullie maar het lijkt druk.

 

Zou het mogelijk zijn voor mij een afspraak in te plannen? Deze week past: woensdag, donderdag en vrijdag.

 

Met vriendelijke groeten

Ellen

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 7 December 2020, 15:22

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Goedemiddag @Ellen Wouters, welkom op het forum! Heb je inmiddels nog iemand te pakken kunnen krijgen?
Voor deze dingen kun je altijd het beste even met ons bellen op 0800-0402 of met ons chatten via www.kpn.com/service ondanks drukte is dat meestal sneller!