Ik heb sinds een paar maanden een internetabonnement bij kpn. Bij installatie boosters kado gekregen. De eerste monteur kon aansluiting niet voor elkaar krijgen, de tweede eerst wel, maar toch doet nu een van de boosters het niet, Vaak gebeld en gechat met kpn en braaf alle instructies uitgevoerd, Blijkt een van de boosters kapot te zijn, volgens medewerker. Zou nieuwe krijgen. Na enkele weken nog steeds niets ontvangen. Elke keer als ik hierover bel of chat word ik wéér geprest om weet ik wat voor handelingen uit te voeren. Ding doet het gewoon niet. Ik heb dus slecht wifi, bovendien valt verbinding op pc etc. herhaaldelijk weg. Niemand doet hier iets aan en ik word als een klein kind behandeld. Of naar de winkel gestuurd. Welke winkel? Ik wil gewoon goede apparatuur en gewoon internet van kpn. Wat is hier zo lastig aan? En waarom geeft elke medewerker mij een ander antwoord?
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Hoi
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.