Installatie gelukt, maar 1 KPN WiFi is defect. Omruilen lukt maar niet!

  • 30 June 2021
  • 2 reacties
  • 16 keer bekeken

Ik heb sinds een paar maanden een internetabonnement bij kpn. Bij installatie boosters kado gekregen. De eerste monteur kon aansluiting niet voor elkaar krijgen, de tweede eerst wel, maar toch doet nu een van de boosters het niet, Vaak gebeld en gechat met kpn en braaf alle instructies uitgevoerd, Blijkt een van de boosters kapot te zijn, volgens medewerker. Zou nieuwe krijgen. Na enkele weken nog steeds niets ontvangen. Elke keer als ik hierover bel of chat word ik wéér geprest om weet ik wat voor handelingen uit te voeren. Ding doet het gewoon niet. Ik heb dus slecht wifi, bovendien valt verbinding op pc etc. herhaaldelijk weg. Niemand doet hier iets aan en ik word als een klein kind behandeld. Of naar de winkel gestuurd. Welke winkel? Ik wil gewoon goede apparatuur en gewoon internet van kpn. Wat is hier zo lastig aan? En waarom geeft elke medewerker mij een ander antwoord?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Buorren. Wat vervelend dat één van jouw versterker defect is. Ik kan mij voorstellen dat je graag een oplossing wilt hebben hiervoor. Gaat het om een ExperiaWifi of een SuperWifi punt? 

Reputatie 7
Badge +21

Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat je via een andere weg een oplossing hebt gevonden. Als je mijn hulp toch nog nodig hebt, dan hoor ik dat graag van je. :blush: