Beantwoord

installatie monteur inplannen

  • 28 November 2020
  • 7 reacties
  • 91 keer bekeken

Het lukt niet om een installatie monteur te plannen. Ik kreeg steeds een error met het bericht dat ik mij eerst moet inloggen, terwijl in al ingelogd ben.

 

Kunnen jullie helpen met het plannen van een monteur?

 

Klantnummer:

Aanschaf internet.

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy (verplaatst naar profiel)

icon

Beste antwoord door Bram van KPN 4 December 2020, 17:18

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +17

@Robin schmit welkom op het forum! Ik heb er voor je naar gekeken en ik kan op dit moment voor deze bestelling ook geen monteur inplannen. Ik heb een bericht doorgezet naar het team dat dit moet gaan doen en zal je hier op de hoogte houden. 

Wat is de reden dat dit niet lukt?

Reputatie 7
Badge +17

Dat heb ik niet precies kunnen achterhalen. Wel zie ik dat de aansturing heeft geholpen en dat het nu zou moeten lukken. Zou je kunnen kijken of het via de online tool nu wel lukt? Mocht dat nog steeds niet lukken zou dit het snelst mogelijk zijn door naar de klantenservice te bellen via 0800-0402. Laat je hier weten of het gelukt is?

Ik zou een SONOS speaker erbij krijgen, wanneer wordt die geleverd.

Reputatie 7
Badge +17

Als je gebruik hebt gemaakt van de Sonos One actie dan krijg je nadat je succesvol bent aangesloten een code die je kan inleveren op de Sonos webshop. Deze code is in te wisselen tot 31 maart 2021. Hou dus goed je email in de gaten na het moment dat je abonnement is ingegaan! :relaxed:

Abonnement is ingegaan, al vanaf 3 dec. En op een 1 of andere manier krijg ik geen monteur bij jullie ingepland. De procedures vallen mij wel een beetje tegen. Kun je voor mij een monteur inplannen?

Reputatie 7
Badge +17

Ik heb een privébericht gestuurd met de mogelijke tijdstippen voor de monteur.