Vraag

Installatie monteur niet ingepland

  • 26 October 2020
  • 4 reacties
  • 55 keer bekeken

Beste Kpn, 

 

Vorige week sloot ik mijn nieuwe abbonnement bij jullie telefonisch af. 

Wij zouden vrijdag 23 worden afgesloten van Ziggo, daarom vroeg ik of er een monteur beschikbaar zou zijn die vrijdag om alles te installeren. En dit was er ontzettend fijn dacht ik nog. 

 

Het pakket met onze aansluitspullen was onderweg, alleen ontving ik maar geen mail met de monteur. Tot mijn grote verbazing haal ik de doos op die bij onze buren is bezorgd en zie ik dat mijn achternaam verkeerd is geschreven, en daarmee ook mijn e-mail adres. 

 

De volgende dag heb ik gelijk gebeld om dit te laten veranderen en de monteur als nog te laten komen. Op vrijdag heb ik namelijk internet nodig, omdat ik thuis college heb die dag. De meneer aan de telefoon vertelde mij dat vrijdag niet meer ging lukken, maar maandag wel. Niet blij, maar goed het moest maar zo dacht ik toen nog. 

De volgende dag had ik wifi nodig en heb ik geprobeerd het zelf te installeren. De wifi is zichtbaar op alle apparaten, maar je kunt geen gebruik hiervan maken. Weer bellen.. resetten..bellen..resetten. Probleem is niet opgelost, maar ik dacht oke de monteur komt maandag. Tot weer mijn verbazing zegt hij, maar er komt geen monteur maandag. Blijkt dat hij alleen mijn achternaam heeft aangepast en niet mijn e-mail adres. Ook maandag zou de monteur dus niet komen, weeral niet… 

 

De meneer zou een ticket aanmaken dat er een monteur dinsdag zou komen en ik zou terug worden gebeld door de plandienst van de monteur welke tijd het beste uit zou komen. Dit weekend heb ik zitten wachten op het telefoontje, het telefoontje dat maar niet kwam. Nu probeer ik jullie te bellen word ik steeds opgehangen. één medeweker heeft mijn gesprek half opgevangen en een monteur ingepland voor 12 november. Wat zou betekenen dat ik 2 weken moet wachten op een monteur? En geen gebruik kan maken van mijn abbonnement?

 

 

Ik zou graag willen dat het probleem serieus wordt genomen en wordt opgelost zodat wij gewoon gebruik kunnen maken van jullie service en niet de hele tijd van de loze beloftes en van het kastje naar de muur wordt gestuurd.

 

Alvast bedankt. 

 

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @Leanne Vlaspoel, welkom op ons forum!

Het spijt me om te lezen dat het begin van onze relatie zo stroef verloopt. Ik kan niets beloven, maar ik kijk graag even met je mee. Kun je je profiel aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? Geef hier even een seintje wanneer je dit gedaan hebt, dan kan ik je verder helpen.

Done!

Reputatie 7
Badge +17

Bedankt!

Ik zie dat onze back office geprobeerd heeft jou op 28 oktober te bereiken, maar zij kregen jou helaas niet te pakken. Hierop is er een SMS verstuurd naar het nummer eindigend op *201 met een terugbelverzoek. Je hebt hierbij een telefoonnummer en pincode gekregen. Is het nog gelukt om onze back office te bereiken? Ik denk dat contact met onze back office op dit moment belangrijk is, omdat er volgens mijn systeem geen afspraak met een monteur gepland staat. Mijn collega's van de back office kunnen je daar verder bij helpen. Als je nog niet gebeld hebt, kan ik je dus aanraden dit alsnog te doen. Gebruik hiervoor de gegevens in de SMS die je hebt ontvangen.

Ik zou ook dat er op 29 oktober een Direct Online Pakket is verstuurd. Deze is op 30 oktober afgeleverd bij Dekamarkt, Hoofdstraat 37, 1777CA in Hippolytushoef. Heb je deze al op kunnen halen? Hiermee hoef je in ieder geval niet helemaal zonder diensten te zitten. In het Direct Online Pakket zit namelijk een mobiele wifirouter en een Digitenne ontvanger zodat je kunt internetten en televisie kijken. Handig, zeker wanneer je college moet volgen.

Als laatste wil ik je graag aanbieden om te kijken naar een compensatie voor de tijd dat je geen gebruik kunt maken van onze diensten, maar hier wel voor betaalt. Ik kan me namelijk voorstellen dat je niet wilt betalen voor iets wat je niet kunt gebruiken. Zodra jouw diensten werken, kunnen we hier naar kijken. We hebben dan een goed beeld van de duur van de problemen en kunnen aan de hand daarvan met een passende compensatie komen. Vind je dat goed?

Reputatie 7
Badge +17

Ik heb niets meer van je gehoord, dus ga ik ervan uit dat het probleem is opgelost. Anders hoor ik het natuurlijk graag.