Beantwoord

installatie pakket niet ontvangen

  • 9 November 2020
  • 3 reacties
  • 74 keer bekeken

Helaas al vanaf zaterdag bezig om uit te vinden waar mijn pakket is 

Als je belt kan niemand mij een goed antwoord geven 

icon

Beste antwoord door Sanne van KPN 13 November 2020, 20:19

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Chyntia 

Alleen de afzender kan daar info over opvragen bij de post, dus die moet je achter zijn broek aanzitten :yum:
Is de afzender KPN?
Dan kunnen ze je helpen hier.

 

Zet vast je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel Klik hier wat alleen zichtbaar is voor webcare en voor jou, dan hebben ze gelijk de gegevens bij de hand.

Dus, vanwege privacy niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @Chyntia en welkom op het forum! Gaat het hier om je installatiepakket toevallig? Die ontvang je uiterlijk 3 werkdagen voordat de verbinding thuis geactiveerd wordt. Als dat termijn nog niet verstreken is raad ik je aan nog even af te wachten. 

Mocht die datum al verstreken zijn, 

Zet vast je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel Klik hier wat alleen zichtbaar is voor webcare en voor jou, dan hebben ze gelijk de gegevens bij de hand.

Dus, vanwege privacy niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.

dan graag dit doen en hier een seintje geven wanneer het profiel is aangevuld. Dan kijk ik of ik kan achterhalen waar het installatiepakket blijft! 

👍