Beantwoord

Installatiemonteur aanvragen

  • 29 March 2020
  • 3 reacties
  • 52 keer bekeken

hallo mijn naam en João Gomes..Klantnummer: ***. Ik heb begin dit jaar een contract afgesloten met kpn.  Ik heb de minja-box thuis ontvangen.  maar ik heb het nooit kunnen installeren. Ik heb een technicus nodig.  Ik heb al verschillende e-mails gestuurd en heb nooit een reactie gehad.  Ik heb geprobeerd te bellen en ze hebben me nooit geantwoord.  elke maand sturen ze mij facturen om te betalen.  MAAR IK HEB NOOIT INTERNET.  Ik wil hulp. Ik heb hulp nodig.  dank je wel

 

Admin: klantnummer verwijderd en opgeslagen in je profiel

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 30 March 2020, 10:47

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Hoi @I need tecnic  en @Alex_P 

Misschien kun je beter je klantennummer weghalen.
3 puntjes rechtsonder drukken en kiezen voor bewerk.
Je kunt je gegevens kwijt in jou profiel.
Dan is het zichtbaar voor de moderators en voor jou.

Reputatie 7
Badge +30

Hallo @I need tecnic, welcome! Waarom is er nooit een installatiemonteur aangevraagd? Ik kan deze gewoon voor je bestellen. Wel is het zo dat je nu afgesloten bent, omdat er drie facturen open staan. Deze moeten eerst betaald worden, voordat ik een monteur aan kan sturen voor je. 

Reputatie 7

 Hey @I need tecnic, helaas hebben we hier niks meer van je vernomen. Is het gelukt? Wanneer je jouw openstaande facturen hebt betaald kunnen we een monteur voor je inplannen mocht dat nodig zijn. In je orderbevestiging vind je de online link voor het maken van een afspraak.