Beantwoord

Installatiemonteur annuleren

  • 23 June 2021
  • 2 reacties
  • 62 keer bekeken

De monteur om glasvezel aan te leggen is 21 juni geweest en heeft alles gemonteerd. Moet nog wel administratief worden afgemeld/gereed gemeld (nog geen instructiemail gehad), tenminste dat vermoed ik, omdat ik nog geen sms heb gehad dat de aansluiting is ingeschakeld. Nu krijg ik onverhoopt nogmaals een mail dat er 2 juli een monteur komt om de aansluiting te monteren. Ik krijg deze afspraak met geen mogelijkheid geannuleerd, ook de klantenservice biedt geen soelaas. Ik wil graag extra kosten voorkomen, zoals voorrijkosten.

Admin: Reactie afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 25 June 2021, 10:25

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

@Christiaan1969 Wat heeft die monteur allemaal gemonteerd op 21 juni ? En was dat de monteur van KPN Netwerk NL of de installatiemonteur die uw abonnement bij KPN gaat activeren?

Kunt u een foto plaatsen van de glasvezelaansluiting ?

Reputatie 7
Badge +19

Hi @Christiaan1969, welkom!

@Christiaan1969 Wat heeft die monteur allemaal gemonteerd op 21 juni ? En was dat de monteur van KPN Netwerk NL of de installatiemonteur die uw abonnement bij KPN gaat activeren?

Kunt u een foto plaatsen van de glasvezelaansluiting ?

Ik zie dat Hans je al op weg geholpen heeft, ik ben ook benieuwd naar de antwoorden op zijn vragen. In de meeste gevallen, wanneer er automatisch een installatiemonteur ingepland wordt, moet de glasvezelaansluiting nog afgemaakt worden. Dat wordt alleen door een kpn monteur gedaan, waardoor je de afspraak niet ‘kan’ annuleren. Vandaar dat @HansaanZet deze vragen stelt, we horen het graag!