Beantwoord

Installatiepakket wordt bij verhuizing op oude adres geleverd als ik daar niet meer woon

  • 25 May 2023
  • 2 reacties
  • 54 keer bekeken

Binnenkort ga ik verhuizen. Nu ga ik op 6 Juni in de nieuwe woning over, echter op 1 Juni is de huidige huurwoning opgezegd en dien ik eruit te zijn.

Nu komt op 7 Juni de monteur langs op het nieuwe adres, echter als ik op verschillende forum threads lees, wordt er veelal aangegeven dat het pakket op dezelfde week als de installatie datum wordt geleverd, als dat zo is, dan heb ik een probleem. EDIT: (Het pakket wordt op mijn huurwoning bezorgd die per 1 juni opgezegd is.)

Helaas is er in de nieuwe woning geen glasvezel aansluiting😭 waarop ik dus voor de time being even de Experia Box v10 dien te gebruiken, totdat ik wat meer tijd heb om deze te vervangen voor een draytek modem om deze vervolgens in bridge mode te zetten, zodat ik m'n fortigate terug kan plaatsen.

Alvast bedankt!

icon

Beste antwoord door MrGreenZ 30 May 2023, 14:33

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Zojuist KPN gebeld, het adres laten wijzigen naar het nieuwe adres in de hoop dat de verzending goed blijft gaan. Thread / topic mag dicht. Bedankt!

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @MrGreenZ, welkom.

Ik ga er zeker vanuit dat het goed komt. Mocht je toch nog verdere vragen krijgen, laat het dan vooral weten.