Installeren Pathe thuis app lukt niet

  • 21 December 2019
  • 5 reacties
  • 434 keer bekeken

Configuratie mislukt tijdens verbinden.

Er heeft zich een netwerkfout voorgedaan.  《1106》


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Waar gaat dit over?

Krijg de melding 1106 maar daar kom ik niet uit. Het gaat om het installeren van de Pathé thuis app.

Reputatie 7
Badge +24

Hi Bonsai, welkom op het forum. 

Ik gok dat dit gaat om de Pathe bioscoop app voor je mobiel of voor je Smart TV? Ik durf niet te zeggen wat hier aan de hand is. Heb je verder wel een internetverbinding op je telefoon of tv? Dan ligt het in ieder geval daar niet aan. 

Het gaat om de Pathé thuis app op mijn Smart TV die heeft er eerst opgestaan maar nu plotseling verdwenen. Het lukt niet om deze opnieuw te installeren. Wel kan het via de Youtube.  Ook deze app is van de Smart TV verdwenen

Reputatie 7
Badge +21

 @BONSAI, en andere apps op de smart tv kan je wel downloaden? De melding lijkt me aan te geven dat er iets met je internetverbinding aan de hand is. Zou je het volgende eens willen uitvoeren (dit is voor een Sony maar denk dat andere merken ongeveer hetzelfde stappenplan hebben):

Deze fout betekent dat  er een probleem is met het Domain Name System (DNS) . In dat geval verschijnt een van de volgende foutmeldingen:

  • Tijdens het vernieuwen van de internetinhoud: ''A network error has occurred "Error 1106'' (Er is een netwerkfout opgetreden "Fout 1106")
  • Bij het gebruik van een You Tube-app ''The service cannot be accessed at this time.'' (De service kan momenteel niet worden gebruikt)
  • Andere netwerktoepassingen: "A network error has occurred.'' (Er is een netwerkfout opgetreden)

Om dit op te lossen, controleer je de internetverbinding door te drukken op de knop Home of Menu op de meegeleverde afstandsbediening en selecteer je Settings > Network > Network Settings/Set-up > View Network Status > Check Connection (Instellingen > Netwerk > Netwerkinstellingen/configuratie > Netwerkstatus bekijken > Verbindingen controleren).

Volg de onderstaande stappen als de foutmelding blijft verschijnen.

  1. Schakel de router of modem 1 minuut uit en dan opnieuw in. BELANGRIJK: Wacht ten minste 5 minuten na het inschakelen voor je de status van de internetverbinding controleert.
  2. Verwijder de stroomkabel van de tv 1 minuut en schakel de tv dan opnieuw in.
  3. Herhaal de functie Network Setup (Netwerkconfiguratie). De internetverbinding wordt gecontroleerd tijdens de netwerkconfiguratie. Bovendien zullen problemen met een oud of onjuist IP-adres worden opgelost.