Beantwoord

Internet aansluiting Thuis

  • 14 March 2019
  • 1 reactie
  • 129 keer bekeken

Hoi,

Op 22 maart aanstaande zou KPN een kabel komen aanleggen (graven). Omdat dit 2 dagen geledenb bij de buren gebeurd is, zijn ze meteen bij mij ook aan de slag gegaan.

Nu heb ik t-mobile gebeld (daar heb ik mijn pakket van) om te vragen of de monteur eerder kan komen om het te installeren. T-mobile geeft aan dat het nog niet kan, omdat er nog geen kabel zou liggen. Dit is dus nog niet doorgegeven door KPN.

Na net gebeld te hebben met de klantenservice van KPN, die overigens niks van mijn verhaal snapte, kreeg ik alleen te horen dat het technisch niet eerder mogelijk is dan de 22e vanwege de kabel.

DE KABEL LIGT ER AL, en ik ben inmiddels al 2 maanden aan het wachten op internet (zonder noodoplossing) dus ik ben er klaar mee. Wat is nu het probleem? De kabel ligt er, dan kan het toch geregeld worden?
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 14 March 2019, 14:36

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +24
Hi Saimi, welkom hier. Ik zal het kort houden. Helaas kunnen wij hierin niets betekenen. De aansturing gaat altijd via je provider waarmee je een overeenkomst hebt afgesloten, in dit geval T-Mobile. Ik had je anders een noodpakket kunnen sturen, geen idee of T-Mobile dit ook aanbiedt. Ik heb geen enkele inzage in jouw abonnement of gegevens. Sterker nog, wij mogen dit wettelijk gezien niet inzien. Ik moet je dus helaas weer doorverwijzen naar T-Mobile met de hoop dat ze je daar verder zullen helpen.