Beantwoord

Internet afsluiten mag niet i.v.m. Corona

  • 8 February 2021
  • 2 reacties
  • 48 keer bekeken

 Ik ben december baan kwijt geraakt 3 pubers 

in huis online less hebben uwv stort pas de eerste keer op 17 feb. Uitstel gevraagd tot 17 feb  betalen 

nu toch  per morgen ochtend afgesloten  om uitstel maar voor een maand was 

verkeerd begrepen dacht echt 17-02 

 

prima sluit tv af maar internet in deze tijd mag niet eens dat heeft kabinet  besloten 

 

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Jose_ 8 February 2021, 20:00

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Goedenavond @Miss izzy, welkom op het forum!

Wat ontzettend vervelend dat je in december je baan bent verloren. Dat is niet niks! Ik hoop dat je gauw weer een andere baan zal vinden.

Het is mij eerlijk gezegd niet bekend dat wij het internet niet mogen afsluiten vanwege Corona. Wanneer de abonnementskosten niet worden betaald, mogen wij het internet wel afsluiten. Nu begrijp ik dat je in een vervelende situatie zit en dat je over een kleine twee weken geld ontvangt om de abonnementskosten te kunnen betalen. Ik raad je daarom aan om morgen (tijdens kantooruren) even met ons te bellen (via 0800 0402), zodat je in contact kan komen met onze financiële afdeling Collections. Als er nog iets geregeld kan worden zodat jouw internet weer online komt, dan is dit de afdeling die jou daar bij kan helpen. 

Lief dat je reageert heb gebeld 

helaas kan niemand wat doen 

Morgen twee tentamens online 

kids geen internet