Beantwoord

internet bundel prepaid

  • 29 June 2019
  • 4 reacties
  • 127 keer bekeken

Ik heb internet bundels van kpn maar tot mijn verbazing haalt hij het internet uit de langstlopende bundel zodat de andere eerder verloopt en ik daar dus geen gebruik van kan maken .
icon

Beste antwoord door Marina_ 30 June 2019, 19:26

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Ineke d, Wat je zegt klopt precies. Wanneer je al een prepaid internet bundel hebt lopen, en je vraagt er nog één aan, is het niet zo dat de eerste bundel vervalt. Ik kan er wel voor zorgen dat de eerst bundel stop wordt gezet, maar je ontvangt het beltegoed hiervan niet terug. Zou je daarvoor je 06-nummer en simkaartnummer willen toevoegen aan je forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor KPN Moderators en voor jezelf) Dan kan ik dit voor je regelen.
Goede morgen. Ik begrijp niet precies wat je bedoelt je kan mijn bundel stopzetten maar ik krijg het beltegoed niet terug maar het is een prepaid internetbundel dus daar zit geen bel tegoed op. En als je hem stop zet kan ik daar dan weer gebruik van maken zodra de andere afloopt? Met vriendelijke groet ineke
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Ineke d, De bundels kun je ook aanvragen d.m.v. beltegoed. Als ik de eerste bundel stopzet, dan schakel je over naar de bundel die je als laatste hebt toegevoegd. Daarvoor heb ik wel je 06-nummer en simkaartnummer voor nodig. Zou je daarvoor je 06-nummer en simkaartnummer willen toevoegen aan je forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor KPN Moderators en voor jezelf) Dan kan ik dit voor je regelen.
Reputatie 7
Badge +19
@Ineke d Ik heb niets meer van je gehoord. Mocht je later nog vragen hebben, dan hoor ik het graag.

Reageer