Beantwoord

internet en tv werken niet

  • 19 December 2020
  • 3 reacties
  • 64 keer bekeken

Beste mensen hopelijk kunnen jullie mij helpen.

 

de kpn collega’s aan de telefoon kunnen mij niet helpen. Ze roepen elke keer wat anders.

 

Ze hadden mijn abonnement geannuleerd omdat je niet 2 abonnementen op 1 adres kunt hebben.

terwijl kpn niet wist dat mijn ouders aan het verhuizen waren. (Ik heb het huis van mijn ouders gekocht)

(administratieve fout kpn)

 

daardoor moest ik een nieuw abonnement afsluiten.

dit kon pas de 18de ivm drukte. Hierdoor zit ik al een paar dagen zonder internet en tv.  Nu is het de 18de geweest en ik heb alles aangesloten.

Niet heel spannend wat ik kon mijn apparatuur van kpn 1 op 1 omruilen met het apparatuur van mijn ouders. (Die hadden ook kpn) ik heb alleen een nieuwere modem.

 

nu geeft hij de volgende fout melding.

 

1 iemand van kpn zegt; je signaal komt de 18de binnen…. (doet niks)

 

de andere collega van kpn zegt; nee de 23ste als de monteur komt, krijgt u pas signaal ??

we hadden de 18de afgesproken.

 

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 21 December 2020, 14:57

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Gooedemiddag @Elmerwou, zou je jouw profiel willen invullen? Dan kan ik jouw abonnement erbij pakken en kijken wat de status is van jouw aansluiting. 

@Jeroen_dB  hopelijk heb ik zo genoeg ingevuld. Bedankt voor de moeite 

Reputatie 7
Badge +19

Profiel is goed ingevuld @Elmerwou. Ik ben bang dat de aansluiting niet eerder zal zijn dan de 23ste. Dan komt de monteur. Op 11 december is er vanuit KPN een e-mail gestuurd met daarin de afspraakdatum.