Beantwoord

Internet en tv werkt niet meer en monteur kan pas over een week langs komen

  • 2 December 2020
  • 10 reacties
  • 140 keer bekeken

Sinds deze avond werkt internet en tv niet meer. Ik heb de hele reset roedel op de website afgewerkt maar er blijft een rood lampje branden bij de glasvezel box. Ik probeerde daarom online een afspraak in te plannen, maar dat kan pas over een week! Moet ik nu echt een week zonder internet zitten? Zo kan ik toch niet thuiswerken? Ik heb dit internet abonnement nog geen maand! Eerst wordt de overstap verprutst waardoor ik nu dubbele rekeningen krijg, wat zowel KPN als Ziggo zegt niet te kunnen oplossen. Vervolgens heb ik alsnog geen internet! Maar ik heb voor deze maand al wel aan 2 providers betaald! Ik heb nog nooit zoveel spijt gehad van een overstap. Ik verwacht van KPN een beetje meer fatsoenlijkheid en een monteur die eerder langs kan komen. Of anders wil ik weer terug naar Ziggo.

icon

Beste antwoord door Daphne L 7 December 2020, 17:50

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Badge +19

Heb je het glasvezelkastje ook al 2 minuten van de stroom gehaald?

Ook geprobeerd, geen resultaat. Afspraak maken lukte trouwens helemaal niet online, zelfs niet over een week.

Badge +19

O dan zal er toch een probleem zijn met het licht in de vezel. Helaas kan je zelf niets meer doen dan je al gedaan hebt. Reken er maar niet op dat er eerder een monteur komt. Het netwerk wordt zwaar belast vanwege het thuis werken en er zullen ongetwijfeld tig monteurs in qaurantaine thuis zitten.  

Reputatie 6
Badge +9

Tja, iedereen wil wel dat een monteur eerder komt, maar je hebt geen persoonlijke monteur die 24 uur per dag voor je klaarstaat.
Iedereen met een storing vindt dat zijn of haar probleem met spoed moet worden opgelost.

Ik ben wel benieuwd waar dat rode lampje op brandt.
Op je Experiabox? Kan je eventueel foto’s plaatsen van je Experiabox en het glasvezelkastje?



 

Reputatie 7

Iedereen met een storing vindt dat zijn of haar probleem met spoed moet worden opgelost.

En terecht, we zijn anno 2020 enorm afhankelijk van de werking van onze Internet aansluiting en dus zouden verstoringen daarvan de hoogste aandacht mketen krijgen.

Het is natuurlijk verschrikkelijk als je i.v.m. corona thuis moet werken en Internet ligt plat.

Reputatie 6
Badge +9

Iedereen met een storing vindt dat zijn of haar probleem met spoed moet worden opgelost.

En terecht, we zijn anno 2020 enorm afhankelijk van de werking van onze Internet aansluiting en dus zouden verstoringen daarvan de hoogste aandacht mketen krijgen.

Het is natuurlijk verschrikkelijk als je i.v.m. corona thuis moet werken en Internet ligt plat.


Haha.
Jij vindt dat jouw storing met spoed moet worden opgelost, die honderden mensen na jou ook en die honderden mensen voor jou ook.
En monteurs kunnen ze gewoon met een 3D-printer fabriceren natuurlijk, elke klant een privémonteur.
 

Reputatie 7

Jij vindt dat jouw storing met spoed moet worden opgelost, die honderden mensen na jou ook en die honderden mensen voor jou ook.

Natuurlijk kan er een verschil zijn tussen wat men wil en wat kan, maar dat laat onverlet dat het terecht is dat men het probleem dat zij ervaren zo spoedig mogelijk opgelost willen zien.

Als men een week, of nog langer, moet wachten op een monteur dan betekent dat dat er blijkbaar een tekort is aan monteurs om adequate support te kunnen leveren.

Reputatie 7
Badge +30

Hallo @Daphne L, welkom op het forum, excuses voor mijn latere reactie. Als je rode lampjes ervaart op Experia Box of glasvezelkastje, dan is de kortste klap over het algemeen om te bellen (0800-0402). Er kan dan, als het niet op afstand opgelost kan worden, gelijk een monteur gepland worden.  

Heb je inmiddels duidelijkheid wat er aan de hand is, of was? Ik zie hier op dit moment geen actieve problemen met je verbinding. Is het ook daadwerkelijk opgelost, of zit je nog zonder internet?

Ik had een afspraak met een monteur gepland voor deze week, maar na 2 dagen deed mijn internet het plotseling weer. Geen idee waarom het uitviel, geen idee waarom het wel weer werkte. Maar het werkt nog steeds dus ik ben tevreden.

Reputatie 7
Badge +30

Mooi zo, goed om te horen, Daphne. Mocht het probleem toch terugkomen, neem dan direct weer contact op. In dat geval zou ik aanraden om de monteur dan sowieso te laten komen, ook als het dan weer toevallig zichzelf hersteld in de tussentijd.