Beantwoord

Internet instellingen op Experia Box V10

  • 11 February 2020
  • 10 reacties
  • 2239 keer bekeken

Is het nodig op tab internet  ook de internet configuratie in te vullen ook zo voor de tab 3g/4g ?

 

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door RBxx 11 February 2020, 20:26

Bekijk origineel

10 reacties

Hallo @KPNANTOON , die tab 3G/4G is alleen van belang als je reguliere internet uitvalt. Je kunt dan op de USB-poort een dongle of een smartphone aansluiten waarmee je dan tijdelijk internet hebt via je modem op je andere apparaten.

Nu heb je er dus niets mee van doen.

 

Beste JanD bedankt voor de uitleg over de tab 3G/4G Maar hoe zit het met de tab Internet internet configuratie. Is dit een extra beveiliging? of ook niet nodig.

Hallo @KPNANTOON , in mijn modem van Telfort kan ik niets instellen, bij een KPN modem weet ik het niet, kun je eens een schermdump plaatsen?

 

Beste JanD Bedankt voor snelle antwoord. 

 

Reputatie 7
Badge +21

@KPNANTOON

Deze pagina kun je beter met rust laten, als je jouw internetverbinding niet in ‘gevaar’ wil brengen.

 

Is het nodig op tab internet  ook de internet configuratie in te vullen ook zo voor de tab 3g/4g ?

In het kort: Nee

Bedankt Ruud. Dus een heel goed wachtwoord voor de experiabox v10 is voldoende om mijn modem/router te beveiligen?

Reputatie 7
Badge +21

Zeker @KPNANTOON , zorg voor een sterk WiFi wachtwoord (WPA2) en ook een goed Admin password voor het inloggen op de web-interface. Meer heb ik ook niet gedaan op 'mijn’ v10.

Beste Ruud Heel veel dank voor de snelle reactie. Jou adviezen ga ik opvolgen. Bedankt

Reputatie 6
Badge +10

Hi @KPNANTOON . Ik zie dat @JanD  en @RBxx jouw vraag inmiddels hebben beantwoord. Is het ook gelukt om de instellingen aan te passen? Als je nog vragen hebt, trek gerust aan de bel!

allemaal hartelijk dank. Groet Antoon

Reageer