Vraag

Internet (kabel en Wifi) valt meerdere keren per dag uit

  • 3 January 2022
  • 11 reacties
  • 88 keer bekeken

Goedemiddag,

 

Sinds een week of 2 valt het internet meerdere keren per dag. Weg. Na ongeveer 2 minuten komt het dan weer terug. Ik heb de Experia 10a. Ik heb een sonos beam aangesloten. Eerst via wifi, daarna bekabeld (wifi uitgeschakeld van de sonos) maar het probleem blijft. Meerdere keren het modem en het glasvezel kastje aan en uit gezet.

 

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Gebruikt u behalve de Sonos Beam nog andere sonos apparatuur ? 

 

Nee, alleen de Sonos Beam. Het lijkt erop dat het sindsdien begonnen is. 

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @Bart44! Bedankt voor je bericht op ons Forum. Vervelend dat je problemen hebt met internet. Om een beter beeld te krijgen van de situatie heb ik een aantal vragen. als je de Sonos Beam afkoppelt, blijft de verbinding dan wel stabiel? Valt de bekabelde verbinding weg of alleen de wifi? Wat voor melding krijgen de apparaten te zien als de verbinding wegvalt en is er überhaupt nog een wifi-signaal aanwezig wanneer dit gebeurd? 

 

Hallo Lisa, bedankt voor je bericht. Gisteren viel het modem overal uit. Netflix via de tv box, tv zelf bleef ook hangen. Internet weg, zowel bekabeld als wifi. De wifi valt dan helemaal weg. De computer houdt dan geen verbinding.

 

Vanmorgen een harde reset van het modem gedaan en alles weer terug gezet zoals het stond. Het lijkt nu weer stabiel. 

Badge +19

Heb je dit soort dingen in huis? 

 

Nee, alles rechtstreeks aangesloten.

Reputatie 7
Badge +10

Geeft de v10a een andere kleur dan groen op het moment van de storing?

Gaan er lampjes uit op de glasvezelaansluiting en zo ja welke dan?

Deugt de kabel tussen glasvezelaansluiting en modem nog?

Het ging een dagje goed maar de storing is weer terug. Het groene lampje blijft branden op het modem.

Op het kastje van de glasvezel heb ik niet gekeken. Dat zal ik de volgende storing doen..

Reputatie 7
Badge +17

@Bart44 Dankjewel dat je dit controleert. Als je het goed vindt, controleer ik of er een probleem is met de verbinding. Hiervoor heb ik je gegevens nodig. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Alle vakjes waar privé bij staat zijn alleen inzichtelijk voor KPN-moderators. 

Hoi Lisa,

 

Ik heb inmiddels met de klantenservice aan de telefoon gehangen. Ze sturen me een nieuw modem toe.

 

Ik hoop dat dan het probleem opgelost is.

 

Met vriendelijke groet,

 

Bart

Reputatie 7
Badge +17

Helemaal goed! Ik ben benieuwd of dit iets oplevert. Laat vooral weten als wij nog met je mee kunnen denken.