Beantwoord

Internet krijgen op een anti-kraak terein.

  • 10 July 2019
  • 4 reacties
  • 1078 keer bekeken

Badge
Goedendag!

Ik ben sinds vrijdag ingetrokken in een anti-kraak pand van Philadelphia, ( **) nu willen we daar internet hebben alleen alles wat daar ligt is van Ziggo groot zakelijk, oftewel wel zijn de l*l.. niemand kan ons helpen en de ADSL lijn die der ligt is 3mb nu wil ik misschien toch de gok wagen want 3mb lijkt me nogal raar en misschien kan ik die combineren met KPN Buitengebied. Alleeen nu komt de vraag, volgens elke provider ligt er een ADSL lijn alleen omdat alles is omgetoverd naar Ziggo z'n smaak, hoe groot is de kans dat die nog aangesloten is op het terrein? En is die ook in mijn gebouw beschikbaar volgens KPN zelf wel maar ik kon niks vinden helaas.. Kan iemand mij verder helpen, want het zou lullig zijn als ik een pakket aanvraag en ze komen hier en de kabel ligt er helemaal niet.

Gegroet!

-Manolito

-EDIT

Ziggo heeft wel toegeven dat er in elk pand een Glasvezel aansluiting ligt alleen die is van Ziggo en van niemand anders.. foto van de meterkast in de bijlage

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 11 July 2019, 14:00

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Hallo @ManolitoWassink , je kunt via onderstaande link kijken wat er (in de naaste toekomst) op jouw adres leverbaar is:
https://netco-fpi-info.fourstack.nl/
Succes.
Reputatie 7
Badge +30
Ha @ManolitoWassink, welkom! Hele goede vraag! Ik zie dat op dit adres inderdaad Sneller internet buitengebied aan te vragen is, dus dat zou geen probleem moeten zijn. Je kunt dan ook gewoon via onze website een bestelling plaatsen. Mochten we in de uitvoering ervan tegen iets aan lopen, dan nemen we contact met je op. Als de monteur bij je komt om de boel te installeren dan kan deze ook het IS/RA punt opsporen om alles daadwerkelijk aan te sluiten. Ik ga er dan ook vanuit dat het in orde komt. Mocht je nog vragen hebben, laat je het me dan weten?

Het is een kraakpand dus niks leveren

Reputatie 7
Badge +10

Het is een kraakpand dus niks leveren

 

Anti-kraak is juist iets anders. Deze mensen wonen er in overleg met de eigenaar voor een lage huur, juist om te voorkomen dat er krakers intrekken. Het zijn dus gewoon huurders en moeten een abonnement kunnen aanvragen als er een KPN aansluiting aanwezig is.