Vraag

Internet lampje knippert, eerste keer aansluiten

  • 25 October 2022
  • 18 reacties
  • 287 keer bekeken

Hi,

 

Ik heb een nieuw abonnement afgesloten, maar mijn groene internetlampje blijft knipperen.

Alle stappen juist doorlopen en ook gereset zoals telefonisch is vermeld… Wat kan ik nu doen?

Ik heb gelezen over een monteur inschakelen, maar kost mij dit geld ookal kan ik hier niks aan doen?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

18 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @Rosedf 

 

Als je nieuwe klant bent of als klant net verhuist bent kost dat niets.

KPN heeft installatiegarantie wat inhoudt dat een monteur kosteloos is als het u niet zelf lukt.

Zie ook hier: https://www.kpn.com/service/monteur/installatiemonteur.htm

Misschien staat in die stappen die je gevolgd hebt hoe je contact moet opnemen als het zelf niet lukt, anders even bellen met de klantenservice op 0800-0402 om een afspraak te maken.

 

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @Rosedf en welkom hier op ons forum!

Wat is op dit moment de stand van zaken, heb je inmiddels verbinding? Mocht je nog steeds geen verbinding hebben, laat ons dit dan vooral weten zodat we met je mee kunnen denken richting een oplossing.

Helaas. Nieuwe modem ontvangen en ook deze blijft knipperen. Ik kreeg te horen dat ik 2 weken op een monteur mag wachten en telefonisch zijn jullie zondag niet bereikbaar voor dit soort vragen.

kunt u mij helpen aan een monteur die eerder langs kan komen? En graag zoals uw collega aan de telefoon vermeldde: een gratis monteur ivm verhuizing..

 

@JanZ_ 

 

bvd!

Reputatie 7
Badge +12

Bedankt voor de toelichting @Rosedf.

Helaas kan ik je niet de toezegging doen dat ik er voor kan zorgen dat er eerder een monteur kan komen; wij werken met dezelfde agenda voor monteurs als andere afdelingen. Als jij je forumprofiel voor me in zou willen vullen (en een seintje kunt geven zodra je dit hebt gedaan) dan kan ik wel even mee gaan kijken en vanuit daar kijken of er nog andere opties zijn. Ik hoor het in ieder geval graag van je!

Zojuist gedaan, @JanZ_ 

 

Nog steeds niet teruggebeld over wanneer er een monteur langs kan komen...

Reputatie 7
Badge +12

Zojuist gedaan, @JanZ_ 

 

Nog steeds niet teruggebeld over wanneer er een monteur langs kan komen...

Dat schiet niet echt op @Rosedf :(
Ik zie dat je vanochtend contact hebt gehad met onze helpdesk en mijn collega heeft een ticket voor je aangemaakt. Dit betekent dat onze technische dienst hier verder naar gaat kijken en zij zullen nog contact met je opnemen,

@JanZ_  is er een mogelijkheid dat jullie een tijdelijke oplossing bedenken dmv hotspot oid?

Reputatie 7
Badge +12

@JanZ_  is er een mogelijkheid dat jullie een tijdelijke oplossing bedenken dmv hotspot oid?

Ik zie dat er inmiddels een afspraak is gemaakt met de monteur voor 8 november, (tussen 8.00 & 10.00). Daarom heb ik een noodpakket voor je aangevraagd en deze zal morgen voor je klaarliggen bij een servicepunt (de Vliegershop). Je ontvangt nog een sms waarin dit wordt bevestigd @Rosedf. Met dit pakket kun je middels een mifi router gebruik maken van het internet.

Super, dankjewel! @JanZ_ 

Reputatie 7
Badge +12

Super, dankjewel! @JanZ_ 

Graag gedaan @Rosedf en voor nu nog een mooie avond toegewenst! 

Hi @JanZ_ 

Hoe zit het met de terugbetaling/compensatie? Ik heb wel al vooruit moeten betalen + eenmalige extra kosten

Reputatie 7
Badge +12

Hi @JanZ_ 

Hoe zit het met de terugbetaling/compensatie? Ik heb wel al vooruit moeten betalen + eenmalige extra kosten

Daar gaan we wel uitkomen @Rosedf. Laten we even wachten totdat je daadwerkelijk bent aangesloten, dan kunnen we de balans opmaken en zal ik dit met terugwerkende kracht voor je corrigeren, je betaalt uiteraard pas zodra je bent aangesloten.

@JanZ_ Kan je via de mifi simkaart zowel je laptop als je smart tv tegelijkertijd verbinden met wifi? 

Reputatie 7
Badge +12

@JanZ_ Kan je via de mifi simkaart zowel je laptop als je smart tv tegelijkertijd verbinden met wifi? 

Ja hoor, dat zou gewoon moeten werken!

@JanZ_ monteur inmiddels geweest en na 1 min vetrokken, had alleen verstand van glasvezel. Ik heb vrij genomen van werk om dit op te laten lossen. 
Graag ontvang ik vandaag nog een nieuwe oplossing want ik begin er nu een beetje erg moe van te worden…… Mijn noodpakket internet is inmiddels ook op 

@JanZ_  inmiddels gelukt, kun je mij vertellen hoe en hoeveel de compensatie verrekend wordt?  

@JanZ_  zou je mij kunnen helpen met de compensatie?

Reputatie 7
Badge +12

@JanZ_  zou je mij kunnen helpen met de compensatie?

Yes, ik stuur je een PB!