Beantwoord

Internet op Smart TV valt weg

  • 25 January 2019
  • 4 reacties
  • 150 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
We hebben een Samsung UE32EH5300 Led-TV met netgear GS105GE hub-switch. Is bekabeld aangesloten op TV-ontvanger vandaar uit naar de Experiabox. Probleem is met de TV, verbinding valt weg tijdens internet. Geeft aan te weinig geheugen of ongekende oorzaak.
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 26 January 2019, 19:33

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hi rfflangen, welkom hier. Wanneer gebeurt dit? Tijdens het Netflixen, andere apps? Zou je hier een screenshot willen plaatsen van wat je dan ziet? Heb je op dat moment ook problemen met andere apparaten?

Zou je ook je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?
Reputatie 1
Badge
Tijdens het internetten en andere apps.
Als probleem geeft aan "Uw laatste sessie is beëindigd door ontoereikend geheugen of onbekende reden. Wilt u uw laatste sessie herstellen of teruggaan naar uw startpagina?
Reputatie 7
Badge +24
Dit gaat om een Samsung Smart TV zo te lezen. Klopt dit? Een kleine zoekopdracht op die foutmelding geeft de volgende oplossing door Samsung, zie hieronder. Mocht dit niet werken is mijn advies om contact op te nemen met Samsung, klik hier voor de contactgegevens. Hopelijk heb je hier wat aan. 🙂

Resetten van de Smart HUB
- U opent de SmartHUB-omgeving.
- U drukt op 'Tools' om vervolgens naar 'Instellingen' te gaan.
- U kunt nu 'Resetten' selecteren.
Reputatie 7
Badge +24
R, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.