Beste antwoord door Jasper van KPN
Bekijk origineelInternet opgewaardeerd
Internet gisteren opgewaardeerd maar doet het niet of heel heel langzaam
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Hallo @Elly Marinussen , welkom op het forum. Je vraag is me nog niet helemaal duidelijk, zou je kunnen toelichten wat je precies bedoelt? Gaat het bijvoorbeeld om een mobiele of vaste internetverbinding?
Als je daarnaast ook je postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contracthouder, de laatste 3 cijfers van de IBAN en (als het om een mobiele verbinding gaat) het bewuste 06-nummer (of het klantnummer daarvan) op jouw forumprofiel kunt invullen kan ik met je meekijken. Ik hoor het graag van je.
Als je daarnaast ook je postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contracthouder, de laatste 3 cijfers van de IBAN en (als het om een mobiele verbinding gaat) het bewuste 06-nummer (of het klantnummer daarvan) op jouw forumprofiel kunt invullen kan ik met je meekijken. Ik hoor het graag van je.
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.