Vraag

Internet snelheid

  • 20 August 2020
  • 3 reacties
  • 39 keer bekeken

Hoi daar,

 

Wanneer gaat mijn internetsnelheid omhoog? Ik wacht er al meer dan 10 jaar op (zo voelt het) en ik heb niet de illusie dat er überhaupt aan gewerkt wordt vanwege … of een te ouder centrale … .

 

Ik krijg nu max 95 Mbit binnen en kan niet eens voor een paar euro meer naar 200 Mbit.

 

Wat moet ik doen … Als ik straks op meerdere plekken 4K tv’s heb plus een heavy gamer in huis en een Netfix girl etc …

 

Tell me!

Grtz

 

Koos


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

@kowado Ik heb het even voor je gecontroleerd en ik zie dat er voor de komende tijd helaas nog geen glasvezel gepland staat. De aansluittechnologie waar je op dit moment op aangesloten bent is vooralsnog de snelste aansluiting die beschikbaar is. Op zich zou de 95Mbit voldoende moeten zijn voor de 4K TV’s en voor de "heavy gamer" en de "Netflix girl" maar ik kan mij voorstellen dat je graag meer snelheid zou willen. Je kunt zo nu en dan je postcode invullen via https://www.kpnnetwerk.nl/ zodra er aanleg van glasvezel gepland staat op je adres dan vind je dit hier terug. 

@kowado Ik heb het even voor je gecontroleerd en ik zie dat er voor de komende tijd helaas nog geen glasvezel gepland staat. De aansluittechnologie waar je op dit moment op aangesloten bent is vooralsnog de snelste aansluiting die beschikbaar is. Op zich zou de 95Mbit voldoende moeten zijn voor de 4K TV’s en voor de "heavy gamer" en de "Netflix girl" maar ik kan mij voorstellen dat je graag meer snelheid zou willen. Je kunt zo nu en dan je postcode invullen via https://www.kpnnetwerk.nl/ zodra er aanleg van glasvezel gepland staat op je adres dan vind je dit hier terug. 

Op jouw adres komt internet binnen via een koperkabel. 
We zien jouw woning nog niet op de planning staan voor glasvezel.

 

 

Dat antwoord heb ik al jaren … ik weet niet hoe lang ik het nog trek

Hallo @kowado , wat is er mis met je snelheid van plusminus 95Mbit/s?

Ben je een multinational die meer bandbreedte nodig heeft?

Dan kun je bedrijfsmatig glasvezel aan laten leggen, kost een paar centen, maar dan heb je ook wat.