Vraag

Internet snelheid klopt niet

  • 12 August 2020
  • 1 reactie
  • 52 keer bekeken

goedendag,

Ik heb vanaf deze maand 500/mbit sec zakelijk internet afgesloten van kpn. Alles is goed aangesloten, en professioneel nagekeken, in het volledige huis nieuwe kabels met de goede sterkte. Nu komt de speedtest niet uit beven de 98 mbit sec. Ik betaal wel voor de 500 maar krijg maar 100 geleverd.Tevens is het internet onregelmatig en valt het soms weg.

Graag reactie

Viktor Huttinga

(...) 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

 


1 reactie

Ik ken dat wel. Ik heb 100 mbit en krijg ongeveer 70. Kan altijd slechter, maar het is niet helemaal volgens afspraak. Ik denk dat kpn direct voor de deur staat als je minder gaat betalen. 

Wat betreft de onregelmatigheden gebruikt u mogelijk een wireless verbinding. Via de kpn helpdesk krijg je eerst een rits aan vragen: heeft u een aquarium, bewapend beton etc. En als blijkt dat het uw schuld is, dan kunnen ze een versterker adviseren.

Reageer