Beantwoord

Internet snelheid verhogen door bonding

  • 22 December 2020
  • 4 reacties
  • 50 keer bekeken

Omdat we een beroerde internet snelheid hebben (35 down / 9 up ) en ik geregeld klachten krijg, zoek ik naar mogelijkheden om dit te verhogen. Is bonding mogelijk op ons adres?

 

Zo ja, hoe kan ik pair bonding aanvragen en wat zijn de kosten hiervoor.

Zo niet, dan zal ik wellicht toch moeten overstappen, al is dat niet iets waar ik naar uit kijk.

Met vriendelijke groet,

Jan Pultrum
 

icon

Beste antwoord door Joep1965 22 December 2020, 14:57

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Badge +19

Wat zegt deze site over de te behalen snelheid op jouw adres? https://xs4all-fpi-info.fourstack.nl graag een screenshot zonder je postcode plaatsen. 

Hey Joep,

 

Badge +19

Je hebt het waarschijnlijk zelf ook al gezien. Pairbonding is helaas niet mogelijk bij jou. Op zich zou je met die 35 wel goed uit de voeten moeten kunnen. Werk wel zoveel mogelijk bekabeld en als er gamers in huis zijn dat .iet je dat sowieso bekabeld doen. Meer is er voorlopig niet van te maken.

Bedankt Joep, ja, helaas, was wel leuk geweest!

Met 35 redden we het ook wel, maar als er wat huisgenoten intensief gebruik maken van internet en je zit ook nog voor Netflix, dan is het niet meer vooruit te branden.