Beantwoord

Internet traag

  • 12 December 2020
  • 8 reacties
  • 69 keer bekeken

ons wifi internet (glasvezel 100/100) is enorm traag. download haalt hij weliswaar tussen de 70 en 80 maar upload komt hij niet meer boven de 1 uit.

 

Ik heb de wifi manager doorlopen, inkomende kastje spanningsloos gemaakt voor minimaal 30 seconden, net als de Expediabox. tevens de Expediabox harde reset gegeven dmv > 10 seconden het pinnetje in te drukken. Helpdesk gebeld, maar die zijn geen problemen. zelf meermaals te speedtest uitgevoerd en keer op keer blijft de upload onder de 1. conclusie wifimanager is dat er een monteur a 50 euro kan komen. en daar betalen we dan dik 70 euro in de maand voor. dat is geen oplossing.  ik mag verwachten dat KPN een deugdelijke internetverbinding levert en helaas is dat niet het geval. 

icon

Beste antwoord door Joep1965 13 December 2020, 17:24

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Badge +19

Welke experiabox heb je en wat hangt er allemaal aan?

Expediabox V10 voor de rest heb ik geen versterkers o.i.d.

Badge +19

Dus alleen een v10 zonder dat er iets op is aangesloten? Ook geen tv ontvangers, draadloze verbindingsets of iets dergelijks?

ja wel twee tv kastjes Arris VIP 2952

 

heb net ook bekabeld speedtest gedaan en ook daar komt de upload snelheid niet boven de 1 uit.

Badge +19

Wil je de tv ontvangers los koppelen? Het glasvezelkastje 2 minuten van de stroom halen en dan weer bekabeld testen?

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Jansen Deventer Welkom hier en goed dat je dit meldt. Hoe is de situatie nu? Heb je de adviezen van Joep inmiddels opgevolgd? We lezen graag de resultaten! 

alles geprobeerd en KPN wederom gebeld. nu wel iemand aan de telefoon gehad die serieus naar het probleem keek en heeft direct een monteur heeft aangestuurd. Het kastje waar de glasvezel binnenkomt vervangen en probleem daarmee opgelost. Jammer dat er zoveel verschil zit in degene die je spreekt. Had een hoop irritatie kunnen voorkomen.  Vooral in corona tijd moet je fatsoenlijk thuis kunnen werken. KPN leek in dit geval teveel geld gedreven en kwam derhalve niet direct met een oplossing.

Reputatie 7
Badge +10

@Jansen Deventer Wat vervelend om te vernemen dat je je niet direct goed geholpen voelde. Dat is natuurlijk niet de bedoeling, mijn excuses! Gelukkig is er uiteindelijk een monteur aangestuurd en heeft de monteur het kunnen verhelpen. :relaxed: