Vraag

Internet valt de hele tijd weg ondanks bezoek van monteur

  • 11 December 2021
  • 10 reacties
  • 85 keer bekeken

Ik ben het beu dat me internet de hele tijd weg valt terwijl hier edn monteur is geweest ik kan niet eens normaal een ****ing video kijken op youtube ik ben niet vrolijk met jullie de hele tijd internet problemen hopelijk fixen jullie het ben het echt zat🤬🤬🤬🤬🤬🤬😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡

 

*Admin* Reactie aangepast in verband met de huisregels.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Hallo @Remco bodewits ,

Zo te lezen zit het je heel hoog.Ik ga desondanks een poging wagen om je te helpen.

Welk modem heb je?Heb je glas of koper?En heb je versterkers?

 

Kopen zit nog niet op glasvezel 

Reputatie 7
Badge +10

En wat heeft die monteur gevonden?

Wat valt er weg, wifi? of zie je het modem compleet opnieuw verbinding zoeken?

Welk modem gebruik je, en welke snelheid haal je?

Exsperia box 10 heb me ps4 op wifi valt gwn weg en de monteur had de boel op nieuw aangesloten hier dr kabels 

Reputatie 7
Badge +24

Heeft u WiFi versterkers? Welke snelheid meet u bij een speedtest op een bekabeld aangesloten apparaat? 

Ik heb mijn ps4 op wifi 

Niet kabel want heb geen internet kabel die zo lang is 

Kpn is toch de grooste provider geloof er niks van met deze ****** de hele tijd dat me internet weg valt in het weekend ***** ***** internet

Admin: bericht aangepast i.v.m. huisregels

Reputatie 7
Badge +10

Niet gelijk KPN vervloeken. Wifi gebeurt binnenshuis. Daar kan van alles op van invloed zijn.

Als er met de binnenkomende verbinding zelf niks mis is (ga ik van uit), en gezien de v10 nog steeds het beste modem van KPN is, moet je het ergens anders zoeken.

 

Hoe is je wifi op andere apparaten?  Heb je op je mobiel wel stabiele wifi als je bij je Playstation staat? Hoe ver ben je dan van je v10 verwijderd? 

Reputatie 7
Badge +20

Dag @Remco bodewits Welkom op het KPN Forum. Zoals je ziet kun je hier je vraag stellen en krijg je al snel reacties van allerlei geïnteresseerde forumleden, die graag met je meedenken en je willen helpen met het oplossen van je probleem. Hoe duidelijker je uitlegt wat er aan hand is, des te makkelijker wordt het voor de forumleden om je goed advies te geven. Zou je kunnen ingaan op de vragen die hier gesteld worden? 

Verder: als moderator werk ik voor KPN en ik begeleid onder andere de gesprekken die hier plaatsvinden. Het is belangrijk dat we op een normale wijze het gesprek met elkaar voeren en we verwachten dat iedereen zich aan onze huisregels houdt. Je mag boos zijn en dat ook laten blijken, maar hou dat wel netjes. Voor geen gescheld en getier is hier geen plaats.