Beantwoord

Internet valt steeds weg, reset helpt niet

  • 2 April 2022
  • 3 reacties
  • 71 keer bekeken

Sinds een week valt het internet steeds weg.Vaak maar een paar seconden en dan is het er weer. Maar sinds gister avond en vandaag valt het heel vaak weg. Ik heb de modem al een reset gegeven maar dat helpt niet. Hebben meer mensen dit probleem?

admin: titel aangevuld ivm vindbaarheid 

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 6 April 2022, 15:45

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Badge +19

Gaat er een rood lampje branden op het modem bij uitval?

Nee het internet lampje is groen maar knippert heel snel 

Reputatie 7
Badge +19

Hoi en welkom op ons forum @Dianah28!

Fijn dat Joep je al op weg geholpen heeft :) Dat jouw internetlampje groen is en knippert is een goed teken. Dat betekent dat je modem verbinding heeft met internet en dat deze verbinding actief is. 

Gebruik je jouw internetverbinding via wifi of ook via een internetkabel? Als je het ook via een kabel gebruikt, valt die verbinding ook weg of blijft het werken? Ik raad je ook aan om onze Wifi Manager te volgen. Onze Wifi Manager is een handige servicetool die eerst je hele verbinding controleert. Daarna helpt het je stap voor stap om jouw wifi optimaal in te stellen. Ik ben benieuwd wat de uitkomst van de tool is, en hoe je verbinding het daarna doet.