Beantwoord

Internet via de smart tv

  • 29 January 2019
  • 4 reacties
  • 85 keer bekeken

Kan ik via de TV aansluiting op de smart tv ook internetten, of moet de smart tv dan via een 2e kabel op de internet poort van de experiabox worden aangesloten?
icon

Beste antwoord door Anonymous 29 January 2019, 12:46

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Wat bedoel je met TV aansluiting bedoel je daar een TV-ontvanger mee?
Een smart tv heeft een RJ45 connector deze zal je inderdaad met de Experiabox moeten verbinden of een wifi verbinding realiseren, daarna kan je 'internetten' als je daarmee het bezoeken van internet pagina's bedoelt. De meeste smart tv's hebben wel een web browser die over het algemeen vrij beperkt is.
Reputatie 7
Badge +30
Ha @Guido2603, goede vraag! Je kunt inderdaad internetten met de smart tv als je je tv-ontvanger aangesloten hebt aan de Experiabox. Je kunt dit door middel van een netwerkkabel doen of via de wifi.
@Marcia_ Met internetten bedoel je dan speficiek de apps op de TV ontvanger zelf gebruiken, waar in ieder geval voor de Telforters geen webbrowser bij zit.

Ik weet toch vrij zeker dat de apps van een Smarttv zelf geen verbinding kunnen krijgen met het internet via een TV ontvanger. Tenzij dat via speciale HDMI kabels gaat.
Reputatie 7
Badge +30
Ha @Galdor68, ik liep inderdaad onzin te verkondigen 😱. Goed dat je het laat weten, ik heb m'n vorige reactie aangepast!