Hallo,
Ik woon in een studentencomplex waarin ik een kamer huur dat onder een gedeeld adres valt, elke kamer op dit adres heeft een eigen telefoonlijn aansluiting. Nu vraag ik mij af of ik via deze telefoonlijn een internet abonnement kan afsluiten en hoe? Van andere bewoners weet ik dat het bij hen gelukt is om dit te doen.
Beantwoord
Internet via telefoonlijn in studentenkamer
Beste antwoord door Alex van KPN
Het kan haast niet anders dat dit een verlenging is van de hoofdaansluiting. Dit zie je vaker bij studentenkamers/huizen. Het huis is ooit een gezinswoning geweest met in elke kamer een aansluiting om de telefoon op aan te sluiten. Zelfs als je hierop een aansluiting zou vragen zou dit alleen lukken als de verbinding van iemand in huis eruit gaat. Ik ben bang dat je toch een bestaande verbinding zult moeten delen met de contractant van een van de aanwezige verbindingen. Ik zie geen andere oplossing.
Bekijk origineelDit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.