Beantwoord

Internet werkt niet

  • 7 December 2020
  • 4 reacties
  • 61 keer bekeken

Hallo mensen van KPN, 

Ik krijg mijn internet niet aan de praat. Gisteren zonder problemen op het internet gezeten. Vanochtend ineens werkt internet niet meer. Ik heb de volgende zaken geprobeerd:

  1. Glasvezel aparaat stroom verwijderd en opnieuw aangesloten
  2. Experiabox opnieuw opgestart
  3. Experiabox gereset

Ik heb het storingsprogramma via jullie site doorlopen. 

Ik ben via de kabel verbonden aan de router. Dus het ligt niet aan de WIFI. 

Kan dit worden veroorzaakt doordat mijn verbinding omgezet wordt van 50mb/s naar 100mb/s?

Ik wil graag een oplossing voor mijn probleem omdat ik voor mijn werk afhankelijk ben van internet. 

Alvast bedankt, 

Jacob Mesu

icon

Beste antwoord door HawVie 7 December 2020, 11:17

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Inmiddels gesproken met de klantenservice. Er is geen lijn naar ons huisadres, maar het glasvezelkastje in de meterkast geeft wel aan dat er een lijn zou moeten zijn. We krijgen bezoek van een monteur en hopen dat hij het kan oplossen.

De monteur heeft het probleem niet kunnen oplossen. Maar het probleem is inmiddels wel verdwenen. Ik begreep van de monteur dat het vermoedelijk komt door de upgrade van 50mb naar 100mb. Waarom mijn internet er een dag uitligt is mij niet duidelijk. 

Reputatie 7
Badge +30

Hallo @HawVie, welkom! Wat gek dit :-(. Ik zou ook niet durven zeggen waarom je dan een dag zonder internet zit. Mijns inziens zou dat niet hoeven. Begrijp ik nu dat het wel helemaal opgelost is? Mocht ik toch nog iets voor je kunnen doen, weet je ons te vinden.

Ja klopt, probleem is inderdaad opgelost nu. En ik maak inmiddels gebruik van mijn snellere verbinding. :grin: