Beantwoord

Internetfactuur + snelheid +

  • 8 January 2021
  • 7 reacties
  • 67 keer bekeken

  1. Ik ben een oud telfort client die inmiddels overgenomen is door KPN. Ik zou graag mij huidige internet snelheid willen weten.
  2. Ik zou graag een jaar factuur willen hebben voor de betaalde Internet. Het is een pakket met internet + tv, maar ik zou graag alleen de onkosten van de internet op jaarbasis willen weten aub.

Met vriendelijke groet.

icon

Beste antwoord door Anonymous 8 January 2021, 12:01

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Hallo @internetboer , de standaard snelheid is 50/5 bij koper- of 50/50 bij een glasvezelverbinding.

Facturen kun je tot een jaar terug downloaden en opslaan/afdrukken via MijnKPN.

Globaal kun je stellen dat als je alleen een internnet- en tv-pakket hebt en verder geen opties, je €10 voor het tv-abo in mindering brengen, dan houd je het kale internetabo over.

TFT/KPN kan geen jaaroverzicht sturen.

Daarom is het verstandig bij iedere aankondiging van een nieuwe factuur deze meteen te downloaden en uit te printen voor je eigen administratie.

 

 

Bedankt voor je reactie JanD.

 

  1. Is de standaard snelheid dan ook van toepassing op mijn contract?
  2. Bedankt voor het uitleg. Ik moet een declaratie indienen met het factuur betreffend mijn internet kosten. Dus ik moet wel een officieel document/factuur wat dit verdeling tussen internet/tv uitleggen wat ik kan declareren.

Hallo @internetboer , als je inlogt in MijnKPN, klikt op ‘producten’, kiest voor ‘thuis’ en dan linksonder klikt op ‘abonnement wijzigen’ zie je aan de rechterkant precies je huidige pakket gespecificeerd, daar kun je een schermafdruk van maken om de kosten te declareren en als daar geen optie voor hogere snelheid staat voor een X bedrag heb e 50Mbit/s download standaard.

Succes.

 

Bedankt Jan. Helaas denk ik niet dat een schermafdruk voldoende zal zijn voor een officiële document. Is er geen manier om in contact te komen met KPN om een verzoek aan hun te doen?

MvG.

Hallo @internetboer je kunt KPN bellen via 0800 0402, maar ik geef je niet veel kans, want KPN geeft zulke overzichten niet buiten de standaard factuur om.

Succes.

Badge

Hallo @internetboer , als je inlogt in MijnKPN, klikt op ‘producten’, kiest voor ‘thuis’ en dan linksonder klikt op ‘abonnement wijzigen’ zie je aan de rechterkant precies je huidige pakket gespecificeerd, daar kun je een schermafdruk van maken om de kosten te declareren en als daar geen optie voor hogere snelheid staat voor een X bedrag heb e 50Mbit/s download standaard.

Succes.

 

Zo precies is die specificatie helaas niet: die 50/5 Mbps is hoe KPN het administratief in hun factuursysteem heeft staan. De snelheid in de praktijk is veel interessanter, in mijn geval is die aanzienlijk hoger. Waarschijnlijk een erfenis van 3 overnames (van ADSL! Totaal naar ICTconcepts naar Telfort en nú naar KPN).

Even testen met speedtest.net kan heel verhelderend zijn. 😉

Hallo @rbeuker , ben ik met je eens, toen ik nog een 50/5-abo had haalde ik in de praktijk ongeveer 60/30Mbit/s, Nu heb ik een 100/5-abo en behaal in de praktijk 100/30Mbit/s.

Â