Beantwoord

Internetsnelheid is traag, verbeteropties?

  • 15 July 2020
  • 8 reacties
  • 144 keer bekeken

hoe kan het iik betaal bijna 80 euro per maand alles is traag met speedtest download 18.7 Mbps upload3.6

en dat voor 80 euro hoe kan dat in deze dijt nog

Admin: titel aangepast, i.v.m. vindbaarheid topic
topic verplaatst naar juiste board

icon

Beste antwoord door Nadia 23 July 2020, 11:50

Bekijk origineel

8 reacties

Badge +19

Wat zegt deze site over de te behalen snelheid op jouw adres? https://xs4all-fpi-info.fourstack.nl graag een screenshot zonder je postcode plaatsen.  Meet je deze snelheid bekabeld?

ik heb nog koper aansluiting daar licht het aan denk ik maar ja nog bedankt voor je aan dacht

Reputatie 7

Hoi @icom, leuk dat je de kpn community om hulp vraagt, welkom op het forum :)

Heel onaangenaam dat je een langzame internetverbinding ervaart. We denken hier graag met je mee hoe je dat kunt oplossen. Als eerste is het goed om te weten welke snelheid er bij je thuis geleverd kan worden. Dat kun je achterhalen in de tool die Joep je geeft: fourstack Bij actuele beschikbaarheid vind je de technologie die aan je huis is gelegd en de snelheid die je maximaal binnen kunt krijgen. Hieronder is een voorbeeld van mijn aansluiting op koper: 

Wat kan jij thuis halen? Kom erachter met de online tool.

Daarnaast is het afhankelijk welk abonnement en/of extra snelheidspakket je bij ons afneemt. Stel je neemt met bovenstaande technologie een kpn Hussel 50/50 af, dan kun je met de juiste omstandigheden maximaal 50 Mbit/s bekabeld meten. 

Stabiliteit en snelheid wifi hoe zit dat?
Voor draadloos internet kunnen wij de snelheid niet garanderen. Het succes van een goed wifi-signaal is afhankelijk van vele (externe) factoren in en rondom jouw woning. Het draadloze netwerkverkeer gaat door de lucht over een bepaalde frequentie. Wifi wordt onderweg gehinderd door signalen van andere apparaten. Kijk maar eens om je heen in huis: er zijn vast ‘wifiverstoorders’ aanwezig, zoals de magnetron en tv. Ook obstakels zoals; muren, staal en beton moet het netwerk doorheen gaan. Isolatiemateriaal hebben ook een negatief effect op het wifi-signaal. Zo kun je in elke ruimte, ook verschillende uitkomsten van snelheden meten. Dat is afhankelijk van de afstand van het apparaat tot het modem en alle bovengenoemde storingsbronnen die het draadloze signaal moet overbruggen. Ieder huis en huishouden is verschillend, de een heeft meerdere storingsbronnen dan de ander. Je zult begrijpen dat het daardoor onmogelijk is om de snelheid die wij jou tot aan het modem leveren ook kunnen garanderen op wifi.

Wat we wel kunnen doen is jou zou goed mogelijk adviseren. Je kunt je wifi optimaliseren met een aantal tips en adviezen. Meer daarover weten? lees daarvoor: Oplossingen voor trage en wegvallende wifi :)

Optimaliseer je wifi met de KPN Wifi Manager. Dit is een online tool speciaal ontwikkeld voor onze klanten om bij je thuis de wifi te verbeteren. Je krijgt een analyse van je wifi op iedere etage, en met de tips en adviezen kun je aan de slag om wifi een boost te geven. Wil je dat een proberen?

 

Reputatie 7
Badge +20

We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat het gelukt is.  Anders weet je ons te vinden!

ze genoeg

Badge +19

Tsja dat is geen geweldige snelheid die je kan halen. Meer zit er helaas niet in. Probeer zoveel mogelijk met kabels te werken. 

dat is draag ja gezien de kosten !!!!!!!!!!!

zo heb weer gebeld en moet zegen kpn heb zijn best gedaan om het op te lossen tot nu toe ga het wel

maar als je belt had ik iemand aan de telefoon die wel les moet nemen hoe ze iemand te word moet staan

ze heb zo de verbinding verbroken ik dacht ………….. maar naar 3dagen maar weer gebeld krijg ik iemand aan de telefoon die nam de dijt en zag het probleem of legt er aan wie je aan de telefoon krijg en wel geduld heb om het op te lossen we zitten al jaren bij kpn ga en ging altijd goed

Reageer