Beantwoord

internetsnelheid na verhuizing erg traag

  • 2 May 2020
  • 7 reacties
  • 74 keer bekeken

We zijn met ons prive en zakelijk adres naar een locatie net buiten Sint Michielsgestel verhuisd. Het KPN één zakelijk abonnement hebben aangehouden omdat dat nog tot november loopt. maar na een maand blijkt dat de snelheid van 50 MB download niet gehaald wordt zelfs niet de aangegeven 35MB op dit adres wordt gehaald zie bijgevoegd staatje. Met als dieptepunt deze ochtend 1.9 MB download en 0.07 MB upload.

Wat te doen?

test van snelheid afgelopen maand

 

icon

Beste antwoord door Rutger van KPN 8 May 2020, 13:22

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Badge +19

Wat zou de snelheid moeten zijn die leverbaar is op jouw adres? is dat die 35Mbts? Is dit bekabeld gemeten of via wifi?

ja, uit gesprek met helpdesk begreep dat op dit adres max 35 mbts geleverd kan worden. wat ik gemeten heb is bekabeld niet via wifi.

Heb je de router al een keer gereset? Soms kan dit helpen. 35 is weinig, maar hoeft niet dramatisch te zijn voor gewone internetzaken.

zal hem ff resetten en kijken wat dat oplevert

Ik hoor het wel. vul anders je profiel vast aan zodat een medewerker makkelijk in kan spelen op jou individuele casus.

Heb modem gereset maar snelheid blijft heel sterk varieren en komt eigenlijk niet boven de 30MBps.

Reputatie 7
Badge +15

@parklaan Welkom op het forum. Excuses voor de late reactie, het is op dit moment erg druk. Wat vreemd en vervelend dat je zo’n lage internetsnelheid haalt. Ik zou graag met je meekijken maar ik heb geen inzicht in zakelijke gegevens. Ik zou je dan ook willen adviseren een topic te openen op https://zakelijkforum.kpn.com/. Hier kunnen mijn collega's je dan verder helpen.