Internetsnelheid te laag

  • 3 December 2020
  • 6 reacties
  • 106 keer bekeken

Hallo, 

ik lijk ook op een te lage download snelheid te zitten. Ik heb een 500/500 contract, maar de download lijkt begrensd rond 160mb. Kunnen jullie dit nakijken. abonnement loopt overigens al sinds maart.

 

mvg

Martijn

*admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

bedankt admin voor het aanmaken van een eigen topic.

 

Misschien is hierdoor niet duidelijk dat dit hetzelfde probleem lijkt als “downloadsnelheid lager dan uploadsnelheid na aanpassen abonnement”… Zaterdag ook ge-chat met medewerker maar nog niets gehoord over voortgang.

Badge +19

Wat heb je allemaal aan het modem hangen?

Televisie, gigabit switch. Ik krijg wat andere data als ik cloudflare als speedtest gebruik, maar kpn speedtest geeft steeds dit rare beeld waarin download instabiel en veel lager is dan upload 

Badge +19

Wil je een pc of laptop direct op experiabox aansluiten met een nieuwe kabel en een speedtest doen op speedtest.net? Liefst eerst het glasvezel kastje voor meten 2 minuten van de stroom de stroom halen. Verder niets aan de experiabox hangen? Ik ben benieuwd wat er dan uitkomt.

hm.

onverwacht voor mij, maar direct aangesloten op de experiabox krijg ik nu ook prima downloadsnelheid. 

bedankt voor de vraag!

Ik moet eens even uitzoeken hoe ik de switch beter kan monitoren op performance. ik begrijp nog niet waarom de speedtest via cloudflare beter was dan die van de kpn. 

Badge +19

Sowieso is speedtest.net de meest betrouwbare.  Ik gok toch op een niet goed werkende connector aan een kabeltje. Je doet er verstandig aan alles heel goed te controleren.