Beantwoord

Internetsnelheid van huidige abonnement

  • 13 January 2021
  • 1 reactie
  • 47 keer bekeken

Beste KPN,

Ik denk erover om de internetsnelheid te verhogen. Met al dat thuiswerken en kinderen die thuisonderwijs volgen lijkt mijn huidige abonnement niet toereikend. Hoe kom ik erachter welke internetsnelheid in mijn huidige abonnement zit, en of het dus mogelijk is deze te verhogen?

Ik heb nu Internet & TV van €64,12. Is dat dan een internetsnelheid van 50Mbits/s? En heeft het dan dus zin om het te verhogen naar 100Mbits/s of zelfs 200?

Groet Ingrid

 

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 20 January 2021, 12:43

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Ingrid S, welkom op het forum! Bij de oude abonnementen liepen de snelheden nog wat uiteen maar ik kan het altijd even voor je nakijken.
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Wat voor snelheden haal je nu via www.kpn.com/speedtest? Houd er ook rekening mee dat er via Wifi altijd wat snelheid verloren gaat, een sneller abonnement is daar niet altijd een oplossing voor. (onze wifimanager kan dan al een heel verschil maken met je huidige verbinding)

De snelheidsverhogingen kun je na de eerste maand ook altijd weer opzeggen als ze tegenvallen of je ze niet meer nodig hebt. Je zit daar verder nergens aan vast.
Â